بهترین کوله پشتی مناسب دوربین

بهترین کوله‌پشتی مناسب دوربین

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

تجهیزات دوربین می‌تواند یکی از پیچیده‌ترین وسایل برای حمل باشد. شکننده و اغلب گران.

باید در حین حرکت به‌خوبی محافظت شود و درعین‌حال در دسترس باشند و ازآنجایی‌که تجهیزات دوربین به دلیل وزن سبکش شناخته شده نیستند، به کیفی نیاز دارید که هرکجا که دوست دارید آن را به‌راحتی حمل کنید.

بنابراین، مجموعه تولیدی کیف ملی، این وظیفه را به عهده گرفت که در بخش تولیدی کوله پشتی بهترین کوله‌پشتی مناسب دوربین را برای طیف وسیعی از عکاسان و علاقه‌مندان در این حوضه فراهم کند.

چه یک غیرحرفه‌ای مشتاق باشید و چه حرفه‌ای باتجربه، عکاسی در شهر یا بالارفتن از کوه‌ها برای دیدن مناظر طبیعی و حماسی، این کوله‌پشتی‌های دوربین را به‌عنوان قطعاتی قابل‌اعتماد و کاربردی برای طیف وسیعی از نیازهای عکاسی، احتیاج پیدا خواهید کرد.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین کوله‌پشتی دوربین‌های کوچک:

کوله پشتی ONA Clifton

کیف ONA Clifton ارزش یک نگاه دقیق‌تر را دارد. کیف دوربین جمع‌وجور و چندمنظوره.

بهترین قسمت این کیف تقسیم‌کننده‌های بالشتکی هست که به شما این امکان را می‌دهند طیف وسیعی از تجهیزات عکاسی را منظم در آن قرار دهید.

این در حالی است که یک جیب جلویی با دسترسی سریع و یک آستین داخلی اختصاصی برای یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچی دارد که سازماندهی بیشتری را برای استفاده روزمره ارائه می‌دهد.

این کیف در ترکیبی از چرم کامل یا برزنت است تا با استایل شخصی شما مطابقت داشته باشد و اگر می‌خواهید یک کوله‌پشتی دوربین داشته باشید که بتواند به‌عنوان یک کیف روزمره همکار کند، گزینه بسیار خوبی است.

کوله پشتی Nomatic x Peter McKinnon Cube
همکاری Nomatic و Peter McKinnon Cube Pack ثابت کرده‌اند که طرح‌هایی به‌خوبی در نظر گرفته شده‌اند که به بسیاری از نقاط دردناک در حمل دوربین می‌پردازند.

مانند اینکه چگونه با ظرفیت سفر محدود، از حمل دوربین خود بهره بیشتری ببرید. این طراحی هوشمندانه به‌عنوان یک کیف ۷ کیلویی عمل می‌کند.

اما هنگامی که وسایل موردنیاز را قرار دادید، به یک کوله‌پشتی ۲۱ کیلویی و به یک کیف مفید برای کاوش با تجهیزات دوربین و وسایل شخصی تبدیل می‌شود.

این کیف دارای تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیم است و همچنین بادوام و مقاوم در برابر آب برای آرامش خاطر از تجهیزات شما در زمان حرکت است.

بهترین کوله‌پشتی دوربین متوسط:

کوله پشتی Tenba Axis V2 MCB 24L

کیف Tenba Axis V2 MCB 24L از کیف‌های نظامی مدل Tenba الهام گرفته است، با طراحی‌های سخت و قابل انطباق که می‌تواند طیف وسیعی از لوازم جانبی را به لطف بافت نظامی در خود جای دهد.

این کیف همچنین بازتابنده است و به شما کمک می‌کند در شرایط کم‌نور قابل‌مشاهده باشید. سایز ۲۴ یک ابزار همه جانبه عالی برای طیف وسیعی از بارها و تنظیمات است، اگرچه اندازه‌های مختلفی مانند ۱۶، ۲۰، ۲۴ و ۳۲ را ارائه می‌دهد.

این کیف به رنگ مشکی نیز موجود است. مهار جریان هوا دارای بند هوای سه‌بعدی برای تنفس و تسمه‌های تنظیم خودکار Pivot-Fit Tenba برای راحتی وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب، تنظیم بند دوگانه جناغ سینه برای افزایش تعادل بار برای کاربران مرد و زن است، همراه با گزینه برای برداشتن بند پایینی جناغ در صورت نیاز مصرف‌کننده.

ازآنجایی‌که دسترسی آسان به تجهیزات دوربین کلیدی است، سه امتیاز برای انتخاب دارید.

دسترسی جانبی برای دسترسی سریع به دوربین در حین پوشیدن کیف، دسترسی بالا برای کارکردن از کیف در فضاهای محدود، و دسترسی کامل به عقب زمانی که می‌خواهید همه وسایلتان در دسترس باشد.

تسمه‌های امنیتی همراه به شما امکان می‌دهد اقلام بزرگ‌تری مانند سه‌پایه را نیز حمل کنید و حتی یک جیب مخفی برای AirTag(محصول جدید شرکت اپل) یا Tile Bluetooth Tracker وجود دارد.

کوله پشتی Nomatic x Peter McKinnon Camera
اگر قابلیت سفارشی‌سازی، اولویت کلیدی در حمل دوربین شما است، به McKinnon Camera Pack 25L نگاه کنید.

این یک همکاری جسورانه Nomatic و Peter McKinnon برای ایجاد کیفی است که نیازهای همه را برآورده کند، از تنظیمات کامل عکاسی گرفته تا سفر و استفاده روزانه.

یکی از ویژگی‌های کلیدی کیف، سیستم نردبان مفصلی داخلی است. این سیستم به شما امکان می‌دهد دنده‌ها را جدا کرده و قسمت بالایی کیف را باز کنید و در صورت تمایل قابل جابه‌جایی باشد.

این کیف همچنین می‌تواند با کیف‌های اختیاری کوچک وصل شود تا سفارشی‌سازی بیشتر شود. مجموعه‌ای از جیب‌های داخلی و خارجی از جمله جیب‌های بطری آب مغناطیسی/سه‌پایه، نقاط اتصال جلو، و یک محفظه لپ‌تاپ با قابلیت دسترسی خارجی، این کیف را تشکیل می‌دهند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین کوله‌پشتی‌های دوربین متوسط / بزرگ:

کوله پشتی Peak Design Everyday Backpack 30L

به‌جرئت می‌توان گفت که کوله‌پشتی اصلی Peak Design Everyday یک تغییر در صحنه حمل روزانه و حتی دوربین است.

و این کوله‌پشتی با سایز ۳۰ طوری طراحی شده است که حتی بیشتر هم تحمل می‌کند. این کیف دسترسی هم در جلو و هم در مرکز قرار می‌دهد.

با دسترسی با یک‌دست از بالای سیستم MagLatch و دسترسی دوطرفه برای دسترسی کامل به محتویات در سراسر بسته.

این کوله‌پشتی طیف وسیعی از تجهیزات را به‌صورت متفکرانه از جمله تقسیم‌کننده‌های FlexFold، فضای ذخیره‌سازی اختصاصی لپ‌تاپ با دسترسی خارجی و انتخابی از جیب‌ها را ارائه می‌دهد.

به‌علاوه این کیف با استفاده از سیستم MagLatch قابلیت افزایش را تا ۸ کیلو می‌دهد، بنابراین زمانی که نیاز دارید، مقداری اضافی وسایل و تجهیزات را داخل آن جای دهید و مرتب کنید.

این کیف انتخابی محکم برای هر دو تنظیمات روزمره و عکاسی است که نیاز به حمل مقدار مناسبی از وسایل دارید.

کوله پشتی Shimoda Explore V2 30
هنگامی که برای عکاسی از منظره به مکان‌های سخت و طولانی می‌روید، به یک کیف قابل‌اعتماد نیاز دارید.

کیف Shimoda Explore V2 30 به‌گونه‌ای ساخته شده است که از پس آزمایش‌های سفرهای سخت برمی‌آید و درعین‌حال تجهیزات عکاسی شما را محافظت، سازماندهی و در دسترس نگه می‌دارد.

این کیف که مطابق با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا و آسیا طراحی شده است، طیف وسیعی از ویژگی‌های مناسب سفر مانند زیپ‌های قابل قفل، دسته چمدان، جیب مخفی برای پاسپورت، پوشش باران و دسته پایه را ارائه می‌دهد.

این کیف همچنین دسترسی سریع جانبی و دسترسی کامل به پنل پشتی از عقب را ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت حمل با دودست و مانور در فضاهای تنگ را دارد.

دو جیب کناری بطری‌های آب یا سه‌پایه را در خود جای می‌دهند و کیف می‌تواند با واحدهای اختیاری برای سازماندهی داخلی ضدضربه جفت شود و ازآنجایی‌که راحتی هنگام سفر با وسایل سنگین کلیدی است، طراحان نیز طراحی متفکرانه‌ای را در اینجا ارائه می‌دهد.

ارتفاع تنه را می‌توان به سه گزینه مختلف تنظیم کرد و بندهای شانه مخصوص زنانه را می‌توان به‌صورت رایگان گنجاند و طیف وسیعی از کاربران به راحتی از آن استفاده خواهندکرد.

کوله پشتی Wotancraft Pilot 20L
اگر به استایل نظامی قدیمی بادوام و کاربردی انعطاف‌پذیر علاقه دارید، Wotancraft Pilot 20L می‌تواند همراه ایده‌آل برای دوربین شما باشد.

این کیف که باتوجه‌به متریال‌هایی که دارد، بادوام و ضد آب است، همچنین دسترسی دوطرفه و انتخاب جیب در سراسر کیف را ارائه می‌دهد.

این کیف برای نگهداری وسایل حجیم‌تر مانند لایه بیرونی یا کفش مفید است.

بند سه‌پایه به شما امکان می‌دهد وسایل اضافی را ایمن کنید، درحالی‌که یک‌بند اضافی امکان حمل چمدان را نیز فراهم می‌کند.

این کیف همچنین با استفاده از سه افزونه ماژولار اختیاری تا وزن ۳۶ قابل‌افزایش است و به شما فضای ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا متناسب با آن طیف وسیعی از تجهیزات را جای بدهید.

کوله پشتی Boundary Supply Errant Pro

کیف Boundary Supply Errant Pro با زیبایی خود، بدون تبلیغ تجهیزات گران‌قیمت دوربین در زیر رادار می‌لغزد.

اما در زیر کیف، ویژگی‌های مفید زیادی برای مجموعه‌ای از تنظیمات عکاسی پیدا خواهید کرد.

دسترسی زیپ جانبی به محفظه اصلی و همچنین دهانه تاشو باعث می‌شود که وسایل شما نزدیک باشد.

فضای ذخیره‌سازی اختصاصی برای لپ‌تاپ و تبلت، همراه با جیب‌های اضافی در محفظه اصلی و یک صفحه تقسیم زیپ‌دار، گزینه‌های انعطاف‌پذیری را برای تنظیمات روزمره، عکاسی و سفر به شما می‌دهد.

در خارج کیف، جیب‌ها و نقاط اتصال بیشتری برای سازمان‌دهی وسایل پیدا خواهید کرد، اگرچه کیف سایز ۳۰ است، برای تنظیمات کوچک‌تر نیز به سایز ۲۵ قابل تراکم است.

راحتی نیز نادیده گرفته نشده است، با تسمه‌های شانه‌دار، پنل پشتی دارای تهویه و بالش، یک‌بند مغناطیسی جناغ سینه همراه، و یک‌بند کمر قابل جابه‌جایی است.

کوله پشتی Mission Workshop Integer MCB 24L

اگر به دنبال یک کیف برای نیازهای سفر و عکاسی هستید، کیف Mission Workshop Integer باید در لیست نهایی شما باشد.

این کیف دسترسی جانبی و جلویی را به دوربین که دارای پد قابل جابه‌جایی است، فراهم می‌کند، با دسترسی بیشتر به بالای آن، برای تجهیزات دوربین یا وسایل شخصی موجود است.

یک تقسیم‌کننده داخلی به شما امکان می‌دهد دوربین و وسایل شخصی را از هم جدا نگه دارید، درحالی‌که مجموعه‌ای از جیب‌ها برای وسایل کوچک‌تر و همچنین مجموعه‌ای برای وسایل مثل سه‌پایه در آن قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، ریل‌های داخلی به شما امکان می‌دهند طیفی از لوازم جانبی اختیاری را اضافه کنید. ساختار تنومند و مقاوم در برابر آب‌وهوا، محافظتی را که برای عکاسی نیاز دارید را فراهم می‌کند.

و با قابلیتی برای پیکربندی آن در حالت فلپ یا رول بالا، قابلیت گسترش انعطاف‌پذیری نیز در دسترس دارید.

مجموعه تولیدی کیف ملی، در زمینه تولید عمده کوله‌پشتی، بهترین کوله‌پشتی مناسب دوربین را برای طیف وسیعی از عکاسان و علاقه‌مندان در این حوضه فراهم می‌کند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین کوله‌پشتی دوربین بزرگ:

کوله پشتی f-stop AJNA 37L DuraDiamond

این کیف به‌گونه‌ای ساخته شده است که با اطمینان از آن استفاده می‌کنید. این با مواد انحصاری DuraDiamond™ ۳۱۵D HT ساخته شده است که دوام، وزن سبک و محافظت در برابر عناصر را ارائه می‌دهد.

این کیف به‌راحتی بارهای سنگین را با تسمه‌های شانه‌ای قالب‌گیری شده و پانل پشتی، بند سینه قابل تنظیم و کمربند پهن، تحمل می‌کند.

این کیف که با طیف وسیعی از دوربین‌ها سازگار است، دسترسی کامل را از طریق پنل پشتی فراهم می‌کند که وسایل را در دسترس نگه می‌دارد و در زمین‌های ناهموار یا مرطوب محافظت می‌شود.

و همچنین با انتخاب جیب‌های داخلی و خارجی برای نگهداری وسایل کوچک‌تر بهره‌مند می‌شوید. این یک کیف کاربردی خواهید بود که شما را آماده سفرهای دورودراز و درعین‌حال حمل راحت بارهای سنگین‌تر می‌کند.

کوله پشتی WANDRD FERNWEH 50L
کیف WANDRD FERNWEH 50L انواع ویژگی‌های در نظر گرفته شده را در یک کیف تنومند طراحی شده برای کوله‌پشتی، عکاسی و سفر ارائه می‌دهد.

این کیف با برزنت ضد آب و نایلون بالستیک Robic 1680D، با زیپ‌های مقاوم در برابر آب‌وهوا ساخته شده است.

کیف برای در دسترس نگه‌داشتن وسایل در سراسر کیف طراحی شده است. چهار نقطه دسترسی شامل دسترسی بالا، دسترسی سریع جانبی به دوربین، و هر دو دسترسی تاشوی جلو و عقب، وسایل را به‌راحتی در دسترس نگه می‌دارد.

این کیف قابلیت تناسب راحت با بدن مصرف‌کننده را دارد، کاربران می‌توانند تسمه‌های شانه، بند سینه، بند کمر و بار کمر را در موقعیت‌های دلخواه خودتنظیم کنند.

در داخل یک سیستم قابل جابه‌جایی پیدا خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل بسته را به دو قسمت تقسیم کنید.

این کیف دارای فضای ذخیره‌سازی اختصاصی برای بطری آب، به‌علاوه یک پوشش ضد آب است که برای آرامش بیشتر، آن را از محفظه اصلی جدا می‌کند.

ویژگی‌های دیگر شامل فضای ذخیره‌سازی اختصاصی لپ‌تاپ و جیب‌های بیرونی و نقاط اتصال برای دسترسی سریع و وسایل بزرگ‌تر مانند سه‌پایه یا اسکی است.

کوله پشتی Nomatic x Peter McKinnon Camera Pack 35L

نیازهای حمل‌ونقل از یک سفر به سفر دیگر تغییر می‌کند و بعید است که همیشه همان تجهیزات عکاسی را داشته باشید.

بنابراین Nomatic x Peter McKinnon Camera Pack 35L فضای ذخیره‌سازی هوشمندانه‌ای را با طراحی قابل تنظیم ارائه می‌دهد که به‌راحتی با بارهای متغیر سازگار می‌شود.

از طریق تقسیم‌کننده‌های تاشو قابل جابه‌جایی، می‌توانید تجهیزات را متناسب با طیف وسیعی از وسایل عکاسی و وسایل شخصی تنظیم کنید.

این کیف به‌راحتی از طریق زیپ ظریف آن از ۳۵ به ۴۲ گسترش می‌یابد و شامل تسمه‌های حمل بیرونی نیز می‌شود.

بنابراین، چه در سفر خود چند سوغاتی گرفته باشید و چه بخواهید اقلام حجیم را در آن جا بدهید، این کیف به‌سرعت سازگار می‌شود.

دسترسی سریع جانبی همراه با دهانه کامل تاشو در عقب، راه‌های انعطاف‌پذیری را برای استفاده از تجهیزات دوربین به شما می‌دهد.

کوله پشتی NYA-EVO Fjord 60-C

کیف NYA-EVO Fjord 60-C طراحی بسیار انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد که ظرفیت آن می‌تواند از ۴۴ به ۶۰ افزایش یابد، بنابراین برای انواع بارها به‌خوبی پوشش داده می‌شود.

جیب انبساط بالایی، ظرفیت کیف را از ۴۴ به ۵۲ افزایش می‌دهد، درحالی‌که جیب انبساط جلو آن را بیشتر به ۶۰ لیتر افزایش می‌دهد.

ارتفاع بالاتنه قابل تنظیم است تا برای کاربران مختلف مناسب باشد و دسته و کمربند کمری که به‌خوبی پوشانده شده است، بارهای بزرگ‌تر را در حرکت راحت نگه می‌دارد.

ازآنجایی‌که محافظت در برابر آب‌وهوا در ماجراجویی‌های عکاسی همیشه وجود دارد، این کیف با نایلون روکش شده با پلی‌اورتان گرمانرم و زیپ‌های YKK AquaGuard ساخته شده است و در صورت نیاز یک پوشش ضد باران برای محافظت بیشتر در آن گنجانده شده است.

محفظه اصلی از بالا و همچنین به طور کامل از عقب قابل‌دسترسی است. در داخل کیف، یک تقسیم‌کننده قابل جابه‌جایی برای جدا نگه‌داشتن دوربین و لوازم شخصی وجود دارد، درحالی‌که یک توری قابل ذخیره که به‌صورت خارجی وجود دارد و همچنین تسمه‌ها که وسایل حجیم‌تر را در خود جای می‌دهند.

بهترین کوله‌پشتی حرفه‌ای

کوله پشتی GORUCK GR2 26L

درحالی‌که GORUCK GR2 26L یک کیف دوربین اختصاصی نیست، ویژگی‌های مناسب سفر آن را به یک کیف همه جانبی برای سفر و هم برای عکاسی تبدیل می‌کند.

دهانه تاشو دسترسی به وسایل را آسان می‌کند و محفظه‌های دوگانه با جیب‌های داخلی به شما امکان می‌دهد دوربین و وسایل شخصی را جداگانه در داخل کیف قرار دهید.

همچنین می‌توانید کیف‌های کوچکی به آن اضافه کنید. این کیف که محکم ساخته شده، با یک محفظه لپ‌تاپ در دسترس خارجی و تسمه‌های شانه‌ای با پد مناسب برای کمک به توزیع بار سازگار است.

تولیدی کیف ملی، با داشتن تجربه در تولیدی کیف و کوله، بهترین کوله‌پشتی مناسب دوربین را برای شما طراحی و تولید میکند.

اگر به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link