بهترین کیف برای تبلیغات برند

بهترین کیف های تبلیغاتی

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

اگر همین‌الان به سمت خانه خود بروید در مسیر راه و حتی در خانه خود حداقل یک کالای تبلیغاتی از یک نمایشگاه تجاری، اقامت در هتل یا کنفرانس پیدا خواهید کرد که به نحوی در کنار شما هست.

چه میزبانی یک محصول را داشته باشید یا یک مراسم اجرا کنید، ارائه یک سری از محصولات تبلیغاتی برای کسب و کارتان همیشه اولین چیزی است که به آن فکر می کنید.

ثابت شده است که کالاهای تبلیغاتی مناسب یکی از مؤثرترین اشکال بازاریابی موجود است. بازگشت سرمایه در محصولات تبلیغاتی بازدهی بهتری نسبت به تبلیغات رادیویی و فضای باز دارد و با تلویزیون و چاپ برابر است.

کیف‌ سفارشی‌، یکی از بهترین اشکال کالاهای تبلیغاتی هستند که میزان بازده سرمایه‌گذاری ما بر اساس دید احتمالی خوب است.

مجموعه تولیدی کیف ما، با بیش از ۱۰ سال سابقه، محصولات زیادی برای مشتریان داخلی و خارجی طراحی و تولید کرده است.

ما به شما کمک میکنیم تا بهترین کیف های تبلیغاتی برای برندتان را پیدا کنید. حتی میتوانید در بخش تولیدی هدایای تبلیغاتی هدایای مناسبی برای برند خود را پیدا کنید.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف‌ها بر اساس طراحی، کاربردی هستند. برای مثال اگر مشتری در سوپرمارکت‌ها به یک کیسه خرید نیاز دارد، یا به‌خصوص اگر به یک کیف روزانه معمولی نیاز دارد، این آرم شرکت شما است که در شهر دیده می‌شود.

این کار نه‌تنها باعث دیده‌شدن برند شما می‌شود، بلکه شخصی که آن را می‌پوشد نیز به طور ضمنی از برند شما حمایت می‌کند و باعث می‌شود که هم محبوب و هم قابل‌اعتماد به نظر برسد.

این امر بدون اشاره به نوع وفاداری، نسبت به برند شما است که یک هدیه مفید مانند یک کیف به مشتری شما القا می‌کند.

هر بار که کیف شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشتری با شرکت شما ارتباط مثبتی برقرار می‌کند.

اما تصمیم‌گیری برای استفاده از کیف تبلیغاتی بخش آسان کار است، بخش سخت طراحی و ایجاد کیف مناسب برای برند شماست.

در اینجا بهترین کیف‌های تبلیغاتی برای برند شما معرفی می‌کنیم.

کیسه حمل‌ونقل

Tote Bag

مسلماً پرکارترین سبک کیف‌های تبلیغاتی موجود است و دلیل خوبی هم دارد. کیف حمل‌ونقل یا به‌اصطلاح پادشاه کیف‌ها را می‌توان به دلایل مختلف مورداستفاده قرارداد و فضای مسطح آن به شکلی شیک در تعدادی از طرح‌ها قرار می‌گیرد.

بنابراین، چه شما یک خرده‌فروش لباس باشید که بخواهید کیفی بسازید که به طور یکپارچه در کمد لباس‌های موجود مشتری شما قرار بگیرد، یا یک گالری دارید که به دنبال ارائه چیزی سازگارتر با محیط‌زیست برای یک کیف کتاب است، گزینه‌ها بی پایانی برای استفاده از آن وجود دارد.

مزیت اصلی کیف حمل‌ونقل این است که می‌تواند در نمایشگاه‌های تجاری تا حد زیادی اعلامیه و لوازم جانبی داخل آن قرار بگیرد.

مفیدتر این است که می‌توان از آن هر روز برای حمل مواد غذایی به خانه یا کتاب به دانشگاه استفاده کرد، حتی می‌تواند به‌عنوان یک کیف ساحلی برای حمل حوله، لباس شنا و ضدآفتاب استفاده شود.

کیف حمل بار اساساً می‌تواند بارهاوبارها در طیف گسترده‌ای از عملکردهای مختلف مورداستفاده قرار گیرد که آن را به یکی از همه‌کاره‌ترین کیف‌ها در این لیست تبدیل می‌کند و تضمین می‌کند که لوگوی شما زمان زیادی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

نه‌تنها این، بلکه برای شرکت‌هایی که طرز فکر اخلاقی‌تری دارند، استفاده مداوم از کیسه‌های پلاستیکی را کاهش می‌دهد.

در دوران اکولوژیکی با انتخاب گسترده مواد موجود برای ساخت آن، مانند پنبه ارگانیک یا پارچه بازیافتی، می‌توان جایگزین کرد.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین کیف های تبلیغاتی مناسب لپ‌تاپ

کیف لپ‌تاپ مدل hb98 رنگ طوسی

کیف لپ‌تاپ به‌اندازه کیف دستی همه‌کاره نیست، اما برای مخاطب مناسب، ذاتاً می‌تواند مفیدتر باشد.

این روزها برای پیداکردن شخصی بدون لپ‌تاپ سخت است، و با سبک‌تر شدن و حمل آسان‌تر تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، نیاز به یک کیف قابل‌اعتماد برای محافظت از فناوری شما در رفت‌وآمدهای طولانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

بااین‌حال، کیف حمل اغلب آخرین چیزی است که مردم فکر می‌کنند بخرند.

ارائه یک کیف لپ‌تاپ، چه به‌عنوان یک هدیه کوچک با خرید و چه برای ارتباط بهتر با کارکنان راه دور، خدمات ارزشمند و فوق‌العاده مفیدی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

یک کیف لپ‌تاپ باکیفیت می‌تواند عمر طولانی داشته باشد و مدت‌ها پس از ترک محل شما در کنار مشتریان شما بماند و با تعداد کارمندانی که در محل کار شما مشغول هستند، کیف لپ‌تاپ شما یک پلت فرم ظریف و درعین‌حال مؤثر برای تبلیغ کسب‌وکار شما است.

کیف هولدال

هولدال یا دافل یک کیف کاربردی عالی است. چمدانی که اندازه مناسبی برای یک آخر هفته یا یک دورهمی است.

این کیف‌ها به‌اندازه‌ای بزرگ است که بتواند مقدار قابل‌توجهی چمدان را حمل کند. بدون اینکه نیازی به کشیدن، مانند یک چمدان سخت در اطراف آن باشد.

هلدال ها می‌توانند هم در ارزش افزودن به زندگی مصرف‌کننده و هم در بازاریابی کسب‌وکار شما بسیار موفق باشند.

از سالن‌های ورزشی گرفته تا ارائه‌دهندگان تعطیلات، تا خدمات اجاره تجهیزات دوربین.

به‌عنوان‌مثال، اگر رویدادی را برای راه‌اندازی استودیوی یوگای جدید خود برگزار می‌کنید، چرا یک کیف مارک‌دار برای مشتریان بالقوه خود برای حمل وسایل خود به آن‌ها ندهید.

کیف بندکشی

کیف بند کشی مناسب برای تبلیغات

کیف بندکشی ممکن است درگذشته جذاب‌ترین کیف‌ها نبوده باشد، اما باتوجه‌به اینکه لباس‌های ورزشی به‌شدت مورداستفاده قرار گرفته است، کیف ورزشی ساده می‌تواند بلیت برند شما برای این نوع سلیقه‌ها باشد.

اگر یک کیف دوشی خیلی بزرگ است، اما مشتریان شما هنوز به یک گزینه بسیار کاربردی برای حمل راحت وسایل خود نیاز دارند، بندکشی گزینه مناسبی است.

یک امتیازی که این نوع کیف‌ها دارند این است که آنها معمولاً از مواد ضد آب ساخته می‌شوند که آنها را برای مارک‌های ورزشی در فضای باز ایده‌آل می‌کند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کوله‌پشتی

کیف مردانه لپ تاپی

در طول سال‌ها، کوله‌پشتی‌ها فراتر از اینکه صرفاً یک کوله‌پشتی معمولی و دانشجویی باشند، از وسیله‌ای فقط برای تحمل وزن کتاب‌های درسی دوازده تنی، به یک لوازم جانبی واقعاً شیک تبدیل شده‌اند.

چه مشتریان شما با پیاده‌روی یا قدم‌زدن در خیابان‌ها، کوله‌پشتی‌ها هم کاربردی و هم شیک هستند و می‌توانند در طیف وسیعی از طرح‌ها و پارچه‌ها از آن استفاده کرد.

از پلی‌استر بسیار مقاوم تا نایلون مقاوم در برابر آب‌وهوا و حتی پارچه‌های شیک‌تر مانند چرم و وینیل، می‌توان یک کوله‌پشتی برای حمل تجهیزات کمپینگ سنگین یا فقط برای حمل یک کتاب و یا حتی ساخت کیف پول استفاده کرد.

تطبیق‌پذیری و محبوبیت آن در طیفی از مشتریان مختلف، ویژگی برنده کوله‌پشتی است.

حتی می‌توانید کوله‌پشتی خود را با تعدادی ویژگی‌های مختلف ترکیب کنید تا زندگی را برای مشتریانتان راحت‌تر کنید.

از بین همه کیف‌های تبلیغاتی ذکر شده تا کنون، یک کوله‌پشتی با طراحی خوب ممکن است راحت‌ترین نوع فروش به افراد تأثیرگذار و مصرف‌کنندگان باشد، صرف‌نظر از صنعت.

مهم‌ترین چیزی که باید در هنگام ایجاد یک کیف تبلیغاتی در نظر داشته باشید این است که برای جمعیت مصرف‌کننده شما مرتبط و مفید باشد.

اگر طراحی یا ساخت آن مناسب باشد، مشتری ایده‌آل، خود را در قلب هر تصمیمی که در ساخت کیف‌های تبلیغاتی خود می‌گیرید را نگه داشته و انرژی مثبتی از برند شما می‌گیرد.

به یاد داشته باشید، هر چه بیشتر آن را دوست داشته باشند، بیشتر از آن استفاده می‌کنند و هرچه بیشتر از آن استفاده کنند، در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرید.

اگر هنوز بهترین کیف‌های تبلیغاتی برای برند شما را پیدا نکردید این ۵ ایده دیگر می‌تواند به شما کمک کند.

  • کیف بطری
  • کیف مخصوص محصول
  • کیف های آرایش
  • کیف شستشوی کیف
  • کیف تبلت

اگر احتیاج به مشاوره دارید و یا می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید، مجموعه تولید کیف ملی، در بخش تولید کیف سفارشی، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کافی است با ما تماس بگیرید تا ما بهترین کیف های تبلیغاتی برای برند شما را تولید و طراحی کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link