جدیدترین فناوری تولید کیف

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

با ظهور تکنولوژی و گوشی‌های تلفن همراه، صنعت تولیدی کیف تحول عظیمی پیدا کرد. امروزه کیف و فناوری به همدیگر مرتبط هستند و نقش بسزایی در راحتی ما دارند.

تلفن های همراه بخش جدایی ناپذیر تمام مردم دنیا شده است. و در حال حاضر تمام دانشجویان، کارمندان و همه مشاغلی که با تکنولوژی در ارتباط هستند یک کیف در دست دارند.

کیف و فناوری امروزه با هم کار می‌کنند تا زندگی را نه‌تنها سرگرم‌کننده‌تر، بلکه راحت‌تر نیز کنند.

اما جدیدترین فناوری تولید کیف در سال‌های اخیر چه هستند. با ما همراه باشید.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جدیدترین فناوری تولید کیف#۱: مجهز به بلندگو

هدفون‌ها و بلندگوها قطعاً لحظه‌به‌لحظه بهتر و باکیفیت‌تر می‌شوند، بنابراین فقط نیاز بود که جرقه‌ای روشن شود تا ایده گنجاندن بلندگوها در کیف‌ها مطرح شود.

آنها که بیشتر برای کودکان و جوانان جذاب هستند، به‌سادگی به آی‌پاد شما متصل می‌شوند و به آنها اجازه می‌دهند در هنگام بیرون رفتن به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهند.

باتوجه‌به بازار هدف برای این نوع فناوری کیف، نوع کیف‌هایی که دارای بلندگو هستند معمولاً کوله‌پشتی یا طرح‌های سرگرم‌کننده‌ای هستند که مطمئناً موردتوجه قرار می‌گیرند.

جدیدترین فناوری تولید کیف#۲: همراه با شارژر

کیف‌هایی با شارژرهای داخلی

باتوجه‌به مدت زمانی که برای وب‌گردی، گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی صرف می‌کنیم، جای تعجب نیست که باتری تلفن و تبلت ما به‌سرعت تمام می‌شود.

خوشبختانه، کیف‌هایی وجود دارند که می‌توانند دستگاه‌های شما را در حین حرکت شارژ کنند، بنابراین دیگر هرگز باتری شما کم نمی‌شود.

حالا چگونه کار می‌کنند؟

آنها در واقع بی‌شباهت به باطری‌های قابل‌حملی نیستند که در مغازه‌ها می‌بینید، فقط در کیف شما قرار گرفته‌اند، بنابراین همیشه در دسترس هستند.

تنها عیبشان مانند هر باطری دیگری، این است که باید به‌خاطر داشته باشید که هرچند وقت یکبار باطری را شارژ کنید. مگر اینکه به سراغ گزینه انرژی خورشیدی بروید.

اگر می‌خواهید از جدیدترین فناوری تولید کیف استفاده کنید، با کارشناسان ما در بخش تولید سفارشی کیف و کوله پشتی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

جدیدترین فناوری تولید کیف#۳: GPS و بلوتوث

کیف با فناوری بلوتوث

یکی دیگر از استفاده‌های هوشمندانه از فناوری به‌کاررفته در کیف‌ها، ردیابی موقعیت مکانی GPS است که برای زمانی که ممکن است کیف خود را گم‌کرده باشید، طراحی و تولید می‌شود.

برخی کیف‌ها حتی می‌توانند از طریق پیامک، زمانی که از دسترس خارج می‌شوید یا به طور غیرمنتظره‌ای باز می‌شود به شما هشدار دهند.

اگر ردیابی چمدان برای شما مهم است، دستگاه‌هایی نیز برای این کار وجود دارند که داخل کیس‌ها و ردیاب آنها قرار می‌گیرد.

کیف‌های دارای فناوری بلوتوث اغلب ویژگی‌های جذاب دیگری برای علاقه‌مندان به فناوری دارند، از جمله ترازو دیجیتال داخلی و قابلیت قفل از راه دور، و همچنین بسته‌های باتری داخلی برای شارژ لپ‌تاپ و غیره.

حتی در نوآورانه‌ترین نقطه، شناسه اثر انگشت نیز وجود دارد.

حرف آخر

بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی و دولتی به کارمندان خود کیف یا کوله هدیه می‌دهند. این مجموعه‌ها هزینه‌های زیادی هم می‌کنند اما اغلب؛ کیف‌‌های با طرح قدیمی و قیمت بالا را انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم مایل هستید کیف‌هایی با این تکنولوژی‌ها را به صورت عمده سفارش دهید؛ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link