طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه

طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه: ۱۹ مورد

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

در عصر حاضر، نسل جدید تفاوت‌‌های زیادی با نسل گذشته دارند. به طور حتم دوز قناعت در این نسل به شدت کاهش پیدا کرده است! دیگر رنگ‌ها و طرح‌های ساده برایشان راضی کننده نیست و طراحی‌های جدید و شاید از نظر شما عجیب، برای آن‌ها در اولویت بیشتری قرار دارد.

حتما می‌دانید که برای جلب رضایت مشتریان و مخاطبان باید سلیقه غالب افراد را در نظر بگیرید. ما به عنوان تولیدی کیف مدرسه برای برد شما در این بازی چند ایده جدید داریم. به همین دلیل در ادامه به موضوع طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه می‌پردازیم.

طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه

 

لیست طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه

  1. ست کیف و کوله پشتی با طرح آفتابگردان
  2. کوله پشتی کلاسیک هرشل
  3. کوله پشتی کانکن
  4. کیف تک شاخ
  5. کیف با طرح مرد عنکبوتی
  6. کیف شیک و ساده
  7. کیف فانتزی
  8. کیف هلو کیتی
  9. کوله پشتی اسپرت
  10. کیف هری پاتر
  11. کوله پشتی با صفحه نمایشگر
  12. کیف فضایی
  13. کوله پشتی آبستره
  14. کیف با طرح بستنی
  15. کیف مدرسه پسرانه جذاب
  16. کیف کلاسیک
  17. کوله پشتی بهاری
  18. کیف خانومانه
  19. نورث فیس

#۱: ست کیف و کوله پشتی با طرح گل آفتابگردان

طراحان دیگر خود را به چند رنگ و نقش ساده و بدون مفهوم محدود نمی‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند با بکارگیری علومی همانند روانشناسی رنگ‌ها، طرح‌های آرامش‌بخشی ایجاد کنند. ست کیف و کوله پشتی با طرح گل آفتابگردان مثال خوبی برای این ادعا است.

کیف و کوله پشتی مدرسه مدرن با طرح گل آفتابگردان

 

#۲: کوله پشتی کلاسیک هرشل

همیشه قرار نیست طرح‌های پیچیده جزئی از طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه به حساب بیایند. کوله پشتی کلاسیک هرشل در عین سادگی زیبایی خاص خود را دارد و به همان اندازه کاراست. این مدل به راحتی می‌تواند یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی را در خود جای دهد.

کیف و کوله پشتی مدرسه مدل هرشل

#۳: کوله پشتی کانکن

وقتی صحبت از طراحی‌های جدید کیف و کوله به میان می‌آید همه جوانب از دیزاین تا استایل یک محصول را در برمی‌گیرد. کوله پشتی کانکن از جمله مواردی است که با تغییر شکل هندسی کیف می‌تواند استایل متفاوتی برای شما ایجاد کند.

کیف و کوله پشتی مدرسه مدرن مدل کانکن

#۴: کیف تک شاخ

برخی از طراحان پای خود را یک گام فراتر گذاشته‌اند و شاکله کیف را به دیزاین و طراحی خود وارد کرده‌اند. مدل زیر مثال خوبی از این نوع کیف‌هاست. یک کیف ساده اما زیبا که با اضافه کردن چند المان به شکل یک تک شاخ درآمده است.

کیف و کوله پشتی مدرسه با طراحی جدید تک شاخ

 

#۵: کیف با طرح مرد عنکبوتی

دنیای پسرها پر است از قهرمان‌هایی که ساعت‌ها با آن‌ها رویا پردازی می‌کنند و در نقش آن‌ها فرو می‌روند. از میان اسطوره‌های خیالی، مرد عنکبوتی یکی از موارد محبوب است. به طور کلی استفاده از چنین شخصیت‌هایی در طراحی می‌تواند با استقبال زیادی روبرو شود.

کیف و کوله پشتی مدرسه دسته دار جدید با طرح مرد عنکبوتی

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

#۶: کیف شیک و ساده

ما در تولیدی کوله پشتی کیف‌ملی به مدرن بودن محصولات توجه زیادی می‌کنیم. همیشه قرار نیست طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه با اتفاقات عجیب و غریب همراه باشد. گاهی اوقات سادگی همه چیزی است که به آن نیاز دارید.

کیف و کوله پشتی مدرسه شیک و ساده

#۷: کیف فانتزی

اگر از دوستداران طرح‌‌های فانتزی هستید، این کیف با طرح قارچ‌های جادویی می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

 

کیف و کوله پشتی مدرسه با طرح فانتزی

#۸: کیف هلو کیتی

از دیگر طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه می‌توان به حضور شخصیت‌های کارتونی اشاره کرد. کوله پشتی با طرح هلو کیتی می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از سنین جذاب باشد.

کیف و کوله پشتی مدرسه با طرح شخصیت هلو کیتی

طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه #۹: کوله پشتی اسپرت

یکی دیگر از استایل‌های جذاب که می‌تواند شما را متفاوت جلوه دهد، تیپ اسپرت است. اگر به دنبال تکمیل استایل خود هستید، این کوله پشتی می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.

کیف و کوله پشتی مدرسه اسپرت سفید

#۱۰: کیف هری پاتر

بسیاری از ما با هری پاتر شخصیت سینمایی معروف آشنایی داریم. اگر می‌خواهید کمی مرموز به نظر برسید و استایل خاصی دست و پا کنید این مدل پیشنهاد خوبی است.

مدل جدید کیف و کوله پشتی مدرسه هری پاتر

#۱۱: کوله پشتی با صفحه نمایشگر

تکنولوژی همیشه هم دردسرساز نیست. بیشتر اوقات ترکیب فناوری‌های نوین با دنیای مد می‌تواند اتفاقات قشنگی را رقم برند. از جمله این موارد می‌توان به کوله پشتی‌هایی با صفحه نمایشگر اشاره کرد که جذاب، دیدنی و منحصربفرد هستند و امکانات خاص خود را نیز دارند.

کیف و کوله پشتی مدرسه با فناوری صفحه نمایشگر

#۱۲: کیف فضایی

هنر و به طور ویژه سینما می‌تواند محل خوبی برای الهام گرفتن طراحان باشد. اگر از اهالی ژانرهای فضایی مثل ادیسه یا شاهکاری به نام میان ستاره‌ای هستید کوله پشتی فضایی می‌تواند شما را یک سر و گردن بالاتر از دیگران نشان دهد.

کیف و کوله پشتی مدرسه مدل فضایی

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

#۱۳: کوله پشتی آبستره

طرح‌های انتزاعی هم طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. تکنیک آبستره حالا می‌تواند جزء یکی از طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه به حساب آید. طراحی متنوع و متعدد این نوع از کوله پشتی‌ها حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

دیزاین کیف و کوله پشتی مدرسه با تکنیک آبستره

#۱۴: کیف با طرح بستنی

این مدل و طرح را می‌توان از دیگر مدل‌های دوکاره دانست. طراحی این کیف به شما اجازه می‌دهد که آن را هم به صورت حمل با دست و هم به شکل کوله پشتی جابجا کنید. دیزاین زیبای آن یکی دیگر از نکات مثبت و جذاب آن است.

کیف و کوله پشتی مدرسه صورتی با طرح بستنی

#۱۵: کیف مدرسه پسرانه جذاب

دسته‌های ترولی و چرخ‌ها را می‌توان موهبتی از سوی طراحان دانست که به دانش آموزان هدیه داده شد. حمل و جابجایی با این ویژگی‌ها به شدت آسان خواهد بود. نکته دیگر طراحی مینیمال است که با افزودن چند وکتور کوچک و جالب، دیزاین متفاوتی خلق کرده است.

کیف و کوله پشتی مدرسه پسرانه با طرح هیولا

#۱۶: کیف کلاسیک

اگر از جمله افرادی هستید که به استایل کژوال علاقمند هستید، یک اکسسوری مانند این مدل می‌تواند شما را همه چیز تمام در چشم دیگران جلوه دهد.

کیف و کوله پشتی مدرسه کلاسیک مخصوص استایل کژوال

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

#۱۷: کوله پشتی بهاری

اگر به دنبال یک طراحی ساده با رنگ و لعاب خیره کننده هستید، می‌توانید این مدل را امتحان نمایید.

کیف و کوله پشتی مدرسه با حس بهاری

#۱۸: کیف خانومانه

از میان طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه، اکسسوری‌هایی که به دنیای بانوان تعلق دارند می‌توانند شگفت‌انگیز ظاهر شوند. در عین سادگی اما زیبا و جذاب، تعریف خوبی برای این مدل است.

کیف و کوله پشتی مدرسه زیبا خانومانه

#۱۹: نورث فیس

اگر شما هم مثل من از جمله افرادی هستید که همیشه قرار است حجم زیادی از وسایل را جابجا کنید، بهتر است مدلی شبیه به یکی از مدل‌های جادار و البته درخشان نورث فیس را انتخاب نمایید.

یک مدل کیف و کوله پشتی مدرسه از برند نورث فیس

نکات پایانی در مورد طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه

همانطور که مشاهده نمودید، این روزها بازار طراحی‌های جدید و مدرن در کیف و کوله پشتی مدرسه حسابی داغ داغ است و از حرارت نمی‌افتد. نوشتارهای این چنینی شبیه یک ژورنال جمع و جور به شما کمک می‌کند تا به مدل‌های مختلف سری بزنید.

در نظر داشته باشید که روحیه و سلیقه نسل جدید نسبت به گذشته بسیار تفاوت دارد. به همین دلیل می‌طلبد تا شما با تولیدکنندگان بزرگ و با سابقه این بازار مانند تولیدی کیف کیف‌ملی در ارتباط باشید. به این ترتیب می‌توانید بدون زحمت و با خیال راحت به خرید خود بپردازید و از آن لذت ببرید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link