نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده: ۸ نکته

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

در این مقاله شما را با نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده آشنا خواهم کرد. در واقع ۸ نکته انتخاب کیف و کوله مدرسه را برای شما آماده کرده‌ام و امیدوارم مورد توجهتان واقع شود.

از گذشته‌های دور تا کنون، همیشه بین یک خرید موفق و دلچسب با یک خرید نه چندان موفقیت آمیز، مرز باریکی وجود داشته است.

به اطرافیان خود نگاه کنید. حتما متوجه جنب و جوش آن‌ها پیش از انجام فرآیند خرید خواهید شد. پرس‌وجو از چند نفر و گرفتن مشاوره از چند کارشناس و متخصص در حوزه مربوطه شاید کار زمان‌بر و در ظاهر بی‌اهمیت باشد، اما کلید گشایش کارهاست.

از این رو در ادامه قصد دارم شما را با یک راهنمای تمام عیار پیرامون موضوع نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده از تولیدی کیف مدرسه روبرو کنم. وقتی صحبت از انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده پیش می‌آید، دیگر روش‌های مرسوم در خرید تکی راهگشا نیستند.

شما در این مورد حق آزمون و خطا را ندارید چرا که ممکن است متحمل زیان‌های جبران‌ناپذیری شوید. بنابراین تا انتهای این نوشتار با من همراه باشید تا مهم‌ترین نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده را با هم مرور کنیم.

نکات خرید عمده کیف مدرسه عمده

لیست نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

  1. جنس و کیفیت ساخت
  2. قیمت مناسب
  3. طراحی و اندازه
  4. ارگونومی
  5. جابجایی آسان
  6. کیفیت و جانمایی زیپ
  7. میانه‌روی و تعادل در تعداد
  8. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

#۱: جنس و کیفیت ساخت

فرقی ندارد که شما صاحب یک مغازه لوازم التحریر هستید یا مدیر یک موسسه آموزشی؛ اگر قصد دارید برای خرید عمده کیف و کوله مدرسه اقدام کنید، اولین و مهم‌ترین گزینه‌ای که باید مدنظر بگیرید جنس و کیفیت ساخت کیف‌ها یا کوله‌هاست. کیف و کوله مدرسه هر چه با کیفیت و دوام بیشتری همراه باشد، حس رضایتمندی بیشتری در مشتریان و یا مخاطبان شما ایجاد می‌کند و شما را از بسیاری از کشمکش‌های آینده رهایی می‌بخشد.

جنس و کیفیت ساخت کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

به عنوان یک راهنمایی برای نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده، بهتر است شرایط جوی غالب در محیط رفت و آمد خریداران را در نظر بگیرید. ویژگی‌هایی مثل پوشش ضد آب یا پوشش ضد گرد و غبار، در صورت بروز شرایط جوی نامساعد می‌تواند محتویات درون کیف یا کوله را به خوبی محافظت کند.

نکته آخر این که خرید عمده خود را از طریق فروشندگان سرشناس و شناخته شده بازار انجام دهید. چرا که آن‌ها امتحان خود را پس داده‌اند و کیفیت محصولات را به طور حتم تضمین می‌کنند.

#۲: قیمت مناسب

از دید هر کسی عبارت قیمت مناسب در انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده می‌تواند متفاوت باشد. اما چیزی که مسلم است، بر اساس تجربه نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. البته این به این معنا نیست که با هر قیمتی هم کنار بیایید.

قیمت ارزان کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

خوشبختانه امروزه بر خلاف گذشته با وجود وبسایت‌ها و پل‌های ارتباطی متنوع مقایسه قیمت‌ها دیگر کار سختی نیست. پس به دقت به مقایسه قیمت و کیفیت بین مدل‌های گوناگون از تولیدکنندگان مختلف بپردازید تا به قول معروف با دست پر به سراغ معامله بروید و موفق بازگردید.

#۳: طراحی و اندازه

مورد دیگر از نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده که می‌تواند به طور حتم به کسب و کار شما رونق ببخشد، در نظر گرفتن سلایق مختلف و شناسایی مشتریان هدف است.

طراحی و اندازه کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

عواملی نظیر اندازه، رنگ، ظرفیت کیف و کوله، تعداد جیب‌ها، فضاهای مجزا، امنیت (نصب قفل و…)، امکان حمل لپ‌تاپ و تبلت و قابلیت تنظیم بندها از جمله مواردی هستند که می‌توانند طیف گسترده‌ای از سلایق را در بر بگیرند و به این ترتیب به تعداد مشتریان شما اضافه کنند. شاید نیاز به یادآوری نباشد که شناسایی مخاطبان و مشتریان هدف می‌تواند راه رسیدن به موفقیت در خرید عمده را هموار کند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

#۴: ارگونومی

پیش از این در خصوص نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه در مورد طراحی صحبت کردیم اما نکته‌ای که جا دارد به طور ویژه به آن بپردازیم، ارگونومی کیف و کوله پشتی است. فارغ از اینکه خود کیف بایستی سبک باشد، باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که توزیع وزن مناسبی نیز داشته باشد.

ارگونومی کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

نکته‌ای که یک تولیدی کیف در هنگام تولید باید در نظر داشته باشد این است که چنانچه مرکز ثقل کوله پشتی نزدیک بدن و در صورت امکان در ارتفاع شانه باشد، همیشه بالاتر از ثقل بدن قرار می‌گیرد و دیگر مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

شواهد نشان داده است که بسیاری از مشکلات و آسیب‌های مربوط به ستون فقرات ناشی از طراحی نامناسب کیف‌ها و کوله‌هاست. پس چه چیزی مهم‌تر از سلامتی! در این میان توجه به بندها و پدهایی که بر روی شانه قرار می‌گیرند، خالی از لطف نیست. کوله پشتی‌های دو بنده با بندهای پهن‌تر، موجب توزیع مناسب نیرو شده و سهولت در جابجایی را به ارمغان می‌آورد.

#۵: جابجایی آسان

اگر در حال تدارک یک چک لیست برای خرید عمده کیف و کوله مدرسه هستید، بهتر است چند گزینه دیگر را نیز به آن اضافه نمایید. کیف‌ها و کوله‌هایی که دارای بندها و دستگیره‌های محکمی باشند با اقبال بیشتری روبرو می‌شوند.

جابجایی آسان کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

اگر به تولیدات روز توجه بیشتری کنید، متوجه خواهید شد که تولیدکنندگان پیشرو دیگر به بندها و دستگیره‌ها بسنده نکرده‌اند و چرخ‌ها را نیز به طراحی‌های خود اضافه نموده‌اند.

#۶: کیفیت و جانمایی زیپ

گر کسی از شما بخواهد که شمایل یک کیف یا کوله را تجسم کنید، احتمالا محفظه‌ای را متصور می‌شوید که جیب‌های آن با زیپ یا دکمه بسته می‌شود. پس می‌بینید که زیپ‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و بدون آن‌ها عملا تعریف شما ناقص خواهد ماند. به همین دلیل زیپ‌های با کیفیت، خراب نمی‌شوند یا لااقل دیرتر خراب شده و در نهایت آسودگی مشتری را فراهم می‌کنند.

کیفیت و جانمایی زیپ کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

نکته دیگر جانمایی زیپ‌هاست. گاهی طراحان خواسته و ناخواسته از این موضوع غفلت می‌کنند. به این صورت که بدون هیچ دلیلی زیپ‌های بی‌مورد و بدون استفاده را در طراحی خود می‌گنجانند و یا از آن بدتر زیپ‌ها را در موقعیتی کار می‌گذارند که با باز کردن آن، محتویات محفظه به یک باره خارج می‌شود. بنابراین دقت به این موارد و دیگر نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده، خرید لذت‌بخشی را به شما هدیه می‌دهد.

#۷: میانه‌روی و تعادل در تعداد

از دیگر نکاتی که شاید به آن کمتر توجه شود، میانه‌روی در خرید عمده است. خرید تعداد بیش از حد می‌تواند به تکراری بودن کیف‌ها منجر شود و احساس خوبی را در مشتریان و مخاطبان شما ایجاد نکند. همانطور که می‌دانیم مد و طراحی کیف و کوله مدرسه هم مانند سایر کالاها به طور مداوم تغییر می‌کند.

راهکار این است که تعداد لازم با در نظر گرفتن ضریب اطمینان به طور پیوسته و در چند مرحله خریداری شود.

#۸: پشتیبانی و خدمات پس از فروش

از مجموعه نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده، به نکته آخر یعنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌رسیم. وجود تضمینی تحت عنوان پشتیبانی و خدمات پس از فروش یا گارانتی می‌تواند یک دلگرمی هم برای شما و هم برای مصرف کننده باشد.

تولیدی کیف کیف ملی

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نکات پایانی در مورد نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده

در این مقاله با نکات انتخاب کیف و کوله مدرسه برای خرید عمده آشنا شدید. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که در این لیست و البته از نظر من جلب توجه می‌کند، طراحی و رنگ و لعاب کیف یا کوله است. چرا که یک مدل ابتدا مورد پسند مشتری قرار می‌گیرد و بعد از این مرحله است که می‌تواند به دیگر موارد و دیگر نکات بپردازد.

در همین راستا می‌توان گفت قیمت و کیفیت با اختلاف اندکی می‌توانند در اولویت‌های بعدی قرار گیرند. بی‌شک توجه به نکات گفته شده می‌تواند شما را چند گام در پیشبرد اهداف یاری کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link