نکات کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان

نکات کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان: ۱۰ نکته

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

خود را در جایگاه یک تولیدی کیف و کوله پشتی مدرسه ببینید. قرار است پارامترهای متعددی برای خرید و انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان در نظر بگیرد. به طور حتم موارد زیادی مطرح خواهد شد. در ادامه قصد دارم چند گزینه مهم را با هم مرور کنیم.

پیش از شروع این ماجراجویی روی هدف خود متمرکز شوید. جلب رضایت قشر دانشجویی که به دنبال کیف یا کوله پشتی راحت، شیک و منحصر بفرد می‌گردد قاعدتا نباید کار ساده‌ای باشد. در ادامه با من همراه باشید تا به نکات کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان را بیاموزید.

لیست نکات انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان

  1. قابلیت توزیع وزن
  2. استایل و طراحی
  3. اندازه و ظرفیت کوله پشتی
  4. بندهای قابل تنظیم
  5. جنس کیف یا کوله پشتی
  6. سهولت در استفاده و جابجایی
  7. تهویه
  8. قابلیت شستشو
  9. کیفیت زیپ‌­ها
  10. چند نکته طلایی دیگر

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۱: قابلیت توزیع وزن

همیشه استایل یک کالا در اولویت قرار ندارد. این مورد به خصوص در مورد کیف و کوله پشتی به شدت صدق می‌کند. هدف از خرید یک کوله آن هم برای دانشجو جابجایی حجم زیادی از وسایل است. به این ترتیب بایستی به قابلیت توزیع وزن کوله یا کیف دقت کرد.

توزیع وزن در کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان

به زعم کارشناسان باید از مرکز کیف یا کوله پشتی برای قرار دادن وسایل و توزیع وزن استفاده کنیم. در نتیجه وزن به صورت یکنواخت بر روی دست یا پشت و شانه‌ها توزیع می‌شود. در مورد کوله نقطه ثقل باید به کمر نزدیک باشد تا از کشیدن شانه‌ها به عقب جلوگیری شود.

همه نکاتی که به آن اشاره شد، تنها و تنها زمانی در دسترس خواهد بود که کیف یا کوله‌هایی که انتخاب می‌کنید، دارای جیب‌ها و جداکننده‌های داخلی باشد تا افزون بر نظم در چیدمان وسایل، توزیع وزن هم ممکن و قابل کنترل باشد.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۲: استایل و طراحی

وقتی موضوع طراحی در بحث انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان به میان می‌آید، شما نیاز دارید تا با بزرگان بازار تولیدی کوله پشتی مشورت کنید و مدل‌های مطابق با مد روز را انتخاب کنید. در این بین توجه به مقوله رنگ خالی از لطف نیست.

استایل کیف و کوله پشتی دانشجویان
از آنجایی که کیف‌ها و کوله‌ها معمولا به صورت روزانه توسط دانشجوها استفاده می‌شود، از این رو احتمال کثیف شدن آن‌ها زیاد است. بنابراین مدل‌ها با رنگ‌های به اصطلاح چرک تاب نظیر مشکی، سورمه‌ای، سبز و یا طوسی با استقبال بیشتری روبرو می‌شود.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۳: اندازه و ظرفیت کوله پشتی

توجه داشته باشید که مخاطبان و مشتریان شما، از قشر دانشجو هستند. این یعنی قرار است کیف یا کوله‌ پشتی مورد پسند آنان وسایلی از جمله لپ‌تاپ، تبلت، کتاب‌ها و یا دفترچه‌های مختلفی را در برگیرد.

گنجایش کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان

به این ترتیب فضای درونی و بیرونی کیف بایستی گنجایش معقولی داشه باشد تا بتواند موارد اشاره شده را توامان در خود جای دهد. بنابراین تهیه موارد بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر می‌تواند کالاهای شما را وارد دسته‌بندی‌های دیگر کند و از میزان مفید بودن آن‌ها بکاهد.

ساکن تهران نیستید؟ نگران نباشید!

ما به شهرهای مختلف ایران، از جمله تهران، مشهد، قم، اصفهان، تبریز، ارومیه، شیراز، رشت، ساری و… سفارش عمده شما را ارسال می‌کنیم.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۴: نوع بندهای کوله پشتی

اصولا بندهای یک کوله پشتی را می‌توان یکی از نقاط قوت آن به حساب آورد به شرطی که به درستی طراحی شده باشد. کوله‌هایی با بندهای نرم و پهن که شبیه بالشتک هستند، فشار کمتری به ناحیه شانه وارد می‌کنند.

نوع بندهای کوله پشتی مناسب برای دانشجویان

حالا ویژگی قابل تنظیم بودن را به آن اضافه کنید. عالی شد. شما می‌توانید وزن را به طور مناسب روی ستون فقرات و کمر توزیع کنید. توجه داشته باشید که وجود بندهای سینه‌ای و کمری نیز می‌تواند کمک شایانی برای حمل و جابجایی کوله باشد.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۵: جنس کیف یا کوله پشتی

در هنگام انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان باید توجه داشته باشید که جنس یک محصول تاثیر مستقیمی بر ماندگاری و همچنین وزن آن دارد. کیف‌هایی از جنس برزنت و پلی استر اگر چه سبک هستند اما دوام و ماندگاری کیف‌های چرمی را ندارند.

انتخاب جنس کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان

نکته دیگر اینکه اگر کیف یا کوله دارای محفظه نگهداری لپ‌تاپ یا تبلت است، بهتر است با فوم با کیفیت و آستر ضد آب کاور شود. این نکته از دید دانشجویانی که قرار است وسایل الکترونیک حمل کنند، بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۶: سهولت در استفاده و جابجایی

پیش از این در مورد نوع بندها صحبت کردیم. اکنون توجه شما را به کیفیت دسته‌های کیف و کوله جلب می‌کنم. اگر دسته به کار رفته در محصول به درستی فیکس نشده باشد و یا جنس خود دسته چغر و بد بدن نباشد، شما و مشتریان شما را به دردسر خواهد انداخت.

کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان با حمل آسان

نکته دیگر طراحی جیب‌هاست به طوری که چنانچه شخص در هر وضعیتی باشد به سرعت و به راحتی هر چه تمام به کلیه جیب‌ها دسترسی داشته باشد. جیب‌های آهنربایی یا مگنتی مثال خوبی برای این موضوع هستند.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۷: تهویه

مورد مهمی که در خصوص کوله پشتی‌ها باید به آن اشاره کنیم، تهویه آن‌هاست. معمولا در طراحی برخی مدل‌ها تورهایی به ‌کار می‌رود تا از عرق کردن فرد جلوگیری کند. این مورد برای دانشجویان که زمان زیادی را با کوله خود سپری می‌کنند موضوع بسیار مهمی است.

کیف و کوله پشتی برای دانشجویان با تهویه مناسب

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۸: قابلیت شستشو

چه کسی است که پاکیزگی و تمیزی را دوست نداشته باشد. از طرفی همه ما می‌دانیم احتمال کثیفی کیف یا کوله وجود دارد. بنابراین انتخاب مدل‌هایی که قابلیت شستشو داشته باشند، مهم است.

قابلیت شستشو کیف و کوله پشتی

در نظر داشته باشید بهتر است با طریقه شستشو محصول آشنا باشید و آن را به مشتری خود اطلاع دهید. این امر نکته مثبتی به حساب می‌آید و می‌تواند دید بهتری و دلگرمی بیشتری به خریداران بدهد.

ساکن تهران نیستید؟ نگران نباشید!

ما به شهرهای مختلف ایران، از جمله تهران، مشهد، قم، اصفهان، تبریز، ارومیه، شیراز، رشت، ساری و… سفارش عمده شما را ارسال می‌کنیم.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۹: کیفیت زیپ‌ها

در هنگام انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان به زیپ‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. معمولا زیپ‌های دوتایی و بزرگ با قابلیت نصب قفل با اقبال بیشتری روبرو می‌شوند.

اهمیت کیفیت زیپ در انتخاب کیف و کوله پشتی دانشجویی

همانطور که واضح و مبرهن است، زیپ‌ها افزون بر اینکه جزء اصلی شاکله یک کیف یا کوله به حساب می‌آیند در بحث دیزاین هم به شدت تاثیرگذار هستند. یعنی با یک خطای کوچک از سوی طراح ممکن است استایل محصول به هم بریزد و دیگر مورد پسند مشتری قرار نگیرد.

انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان #۱۰: چند نکته طلایی دیگر

در هنگام خرید و انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان بایستی به رویه ضد آب و یا ضد گرد و غبار برخی مدل‌ها اشاره کرد. از آنجا که قرار است وسایل با ارزش و مهمی از طریق کیف‌ها یا کوله‌ها جابجا شود، وجود این ویژگی می‌تواند موارد را کاراتر جلوه دهد.

ضرورت رویه ضد آب در انتخاب کیف و کوله پشتی برای دانشجویان

چنانچه به تازگی با فروشندگان عمده کیف و کوله تماس گرفته‌اید، از آن‌ها بخواهید تا به نحوی و با رویکرد موثری محصولات خود را تضمین کنند. گارانتی کالاها می‌تواند دلگرمی بیشتری در خریداران ایجاد کند و خیال طرفین را راحت کند.

کوله پشتی‌ها و کیف‌های رمزداری نیز اخیرا در بازار عرضه شده‌اند که می‌توانند احساس امنیت بیشتری در خریداران ایجاد کند. بهتر است پیش از تهیه این نوع از کالاها از صحت عملکرد قفل‌ها اطمینان حاصل کنید.

نکات پایانی در مورد انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان

در راهنمایی که به مطالعه آن پرداختید سعی کردم نکات مهمی را ذکر کنم. این موارد می‌تواند به کسب و کار شما در این بازار جان دوباره ببخشد. اگر چه استایل از نظر دانشجویان می‌تواند در اولویت باشد اما همانطور که اشاره شد موارد دیگری اهمیت بیشتری دارند.

دوام و ماندگاری کیف یا کوله، کارایی زیپ‌ها و صد البته سهولت در جابجایی و استفاده از یک کیف یا کوله به مراتب بیشترین ویژگی بوده است که تاکنون مشتریان به دنبال آن بوده‌اند. باز هم مثل همیشه توصیه می‌کنیم با فروشندگان عمده با تجربه و با سابقه همکاری کنید.

تهیه و انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان شاید در ابتدای امر کار نه چندان مشکلی به نظر برسد اما پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. تنها در صورتی می‌توانید از این هزارتو، موفق بیرون بیایید که با بزرگان بازار معامله کرده باشید. کیف‌ملی اینجاست تا به شما کمک کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link