کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردش

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردش: ۱۲ مدل

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

امروزه همانطور که مستحضر هستید چالش‌های اقتصادی برای خانواده‌های ایرانی به مراتب بیشتر و سخت‌تر از گذشته شده است. از این رو همه ما سعی می‌کنیم با یک تیر چند نشان بزنیم.

خرید عمده کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردش، مصداق این موارد است. خرید یک کیف یا کوله چند کاره، هم برای جابجایی وسایل مدرسه و هم برای حمل ضروریات یک سفر، اردو یا یک گردش، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

به همین دلیل من در ادامه نمونه‌هایی از این دست را معرفی کرده‌ام تا اگر قصد دارید موجودی مغازه خود را شارژ کنید یا به هر دلیلی خرید عمده کیف مدرسه داشته باشید با نمونه‌های محبوب و به‌روز بازار آشنایی داشته باشید، پس با من همراه باشید.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردش

لیست کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری

  1. کیف اردو و مدرسه‌ای مدل دو بنده
  2. کوله پشتی مدرسه و گردشگری مدل نیکو
  3. کوله پشتی مدل فشن
  4. کوله پشتی مدرسه و گردشگری دیوتر
  5. کوله پشتی آوکینگ
  6. کوله پشتی دکاتلون
  7. کوله پشتی مدرسه و اردو مدل پِکینیو
  8. کوله پشتی مدرسه و اردو مدل فورچون
  9. کوله پشتی مدرسه و گردشگری مدل کابوک
  10. کوله پشتی مدرسه مدل فوروارد
  11. کوله پشتی مدل فری نایت
  12. کوله پشتی مدل کانتی نِنتال

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۱: کیف اردو و مدرسه‌ای مدل دو بنده

یک کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری ویژگی‌های زیادی باید داشته باشد. یکی از این ویژگی‌ها جنس کیف یا کوله است. به نحوی که قابلیت شستشو را داشته باشد. تنوع در رنگ‌بندی را هم به این موارد اضافه نمایید.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل دو بنده

از آنجایی که قرار است کیف یا کوله فارغ از روزهای مدرسه، در گردش و اردو استفاده شود، احتمال کثیف شدن آن بسیار بیشتر خواهد بود. مدل حاضر خیال شما را از این بابت حل کرده و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۲: کوله پشتی مدرسه و گردشگری مدل نیکو

یکی دیگر از ویژگی‌های کیف یا کوله پشتی که قرار است همزمان به عنوان کیف مدرسه، اردو و گردشگری استفاده شود، آستر یا رویه ضد آب است. به هر حال پرسه زدن در طبیعت با احتمال نفوذ آب به کیف و آسیب دیدن وسایل، همراه است.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل نیکو

کوله پشتی نیکو با آستر ضد آب، با حجم ۲۲ لیتر وزنی در حدود ۲۴۰ گرم دارد. کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفر از دیگر کاربردهای این کوله پشتی است.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۳: کوله پشتی مدل فشن

مدل‌های شیک، جذاب و متفاوت شاید در نظر اول برای گردشگری، اردو و مدرسه مناسب نباشد. اما امروزه برخی از طراحان و عرضه‌کنندگان سنت‌شکنی کرده‌ و این چنین مدل‌هایی را برای دسته‌بندی مذکور ارائه داده‌اند.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل فشن

وزن خالص این مدل به چیزی حدود ۶۰۰ گرم می‌رسد و حجم آن ۱۸ لیتر است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به آستر ضد آب آن اشاره کرد. جیب‌ها و جداکننده‌های مختلف از دیگر خصوصیات این مدل جادار است.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۴: کوله پشتی مدرسه و گردشگری دیوتر

پیش‌تر در مبحث انتخاب کیف و کوله پشتی مناسب برای دانشجویان گفتیم که یکی از ویژگی‌های مهم یک کوله پشتی پدهای ضد تعریق در پشت کوله است. این مدل نیز چنین ویژگی را داراست.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل دیوتر

از آنجایی که قرار است مدت زمان زیادی را با کوله خود سپری کنید به نکات گفته شده توجه ویژه‌ای داشته باشید. شما در حال تماشای یک مدل ۲۵ لیتری جادار با وزن ۶۴۰ گرم هستید که از جنس پلی استر است.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۵: کوله پشتی آوکینگ

هر کدام از مدل‌هایی که تا کنون دیده‌اید را کنار بگذارید. مدل زیر برای کسانی که به دنبال کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری هستند، می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل آوکینگ

طراحی زیبا و چشم‌نواز از ویژگی‌های خاص این مدل سبک است. وزن محصول ۵۰۰ گرم و ظرفیت آن چیزی در حدود ۳۰ لیتر است که در نوع خود خاص و منحصربفرد است. این محصول در مسیر طبیعتگردی، کوه نوردی و مدرسه یک همراه بی‌نظیر خواهد بود.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۶: کوله پشتی دکاتلون

هنوز هم می‌توان با یک تیر دو نشان زد. کوله پشتی دکاتلون که به پیشنهاد طراح می‌تواند هم برای مدرسه و هم برای اردو و مسافرت به کار رود، یک خرید شاهکار خواهد بود.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل دکاتلون

گنجایش ۱۷ لیتری این محصول ۶۲۰ گرمی می‌تواند بسیاری از وسایل ضروری اردو یا مسافرت را در خود جای دهد. یک انتخاب شیک و کار راه‌انداز که علاوه بر اردو، مناسب مدرسه، تیپ رسمی یا کژوال است.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۷: کوله پشتی مدرسه و برنامه‌های نیم‌روزه مدل پِکینیو

از دیگر مواردی که می‌تواند بر روی کارایی کیف و کوله پشتی آن هم برای مدرسه و گردش تاثیر بگذارد، حمل آسان آن است. این مدل با بندهای قابل تنظیمی که دارد، چنین امکانی را فراهم می‌کند.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل پکینیو

حضور بندهای ناحیه کمری و سینه‌ای از دیگر دلایل جابجایی آسان این محصول است. وزن ۱۰۰۰ گرمی با گنجایش ۲۲ لیتر، آستر ضد آب و تنوع در رنگ‌بندی این مدل را به مدل محبوب بازار تبدیل کرده است.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۸: کوله پشتی مدرسه و اردو مدل فورچون

کیفیت زیپ‌های به کار رفته در کیف و کوله پشتی از جمله مواردی هستند که می‌تواند کیفیت کیف یا کوله را تحت‌الشعاع قرار دهد. مدل فورچون، کیف و کوله پشتی مدرسه‌ای است که هم برای اردو و گردشگری مناسب بوده و هم ویژگی گفته شده را داراست.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل فورچون

این کیف حدود ۲۵۰ گرم وزن داشته و ظرفیتی ۲۰ لیتری دارد. برزنت بکار رفته در این مدل از بهترین‌های بازار انتخاب شده است. جیب‌های داخلی و خارجی هم به اندازه طرح و دیزاین کیف درست و به‌ جا کار شده‌اند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۹: کوله پشتی مدرسه و گردشگری مدل کابوک

تا به اینجا مدل‌هایی که معرفی کردیم هر کدام بیش از نیم کیلوگرم وزن داشتند. اما بد نیست بدانید مدل کابوک تنها و تنها ۶۴ گرم وزن دارد. به گفته طراح، این محصول در حالت بسته‌بندی در یک مشت جا می‌شود.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل کابوک

زیپ دو طرفه، درزهای تقویت شده و طراحی زیبا در کنار گنجایش ۲۲ لیتری این قابلیت را به شما می‌دهد تا افزون بر جابجایی وسایل مدرسه، در اردو، طبعیتگردی یا گردشگری کار شما بسیار آسان شود.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۱۰: کوله پشتی مدرسه مدل فوروارد

دوباره به یکی دیگر از مدل‌های جذاب دخترانه سری زده‌ایم که علاوه بر مدرسه برای اردو و گردشگری نیز مناسب است. پدهای طبی که به عنوان بندهای این کیف تعبیه شده بسیار راحت بوده و فشاری به شانه‌ها وارد نمی‌کند.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل فوروارد

جیب‌های جلویی و جیب‌های کناری این کوله ۲۴ لیتری را عملا در بین کوله پشتی‌های گردشگری دسته‌بندی می‌کند. گفتنی است که وزن خالص این محصول ۶۵۰ گرم است.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۱۱: کوله پشتی مدل فری نایت

در این قسمت قصد دارم یک کوله پشتی با گنجایش بالا را به شما نشان دهم. این کوله پشتی همه فن حریف با ظرفیت ۳۵ لیتری خود، نه تنها برای جابجایی کتاب‌ها و دفترها کارایی دارد، بلکه برای حمل ملزومات سفر نیز مناسب است.

از آنجا که این مدل، یکی از مدل‌های محبوب است، در تولیدی کیف مدرسه کیف ملی نیز چنین مدل‌هایی به وفور یافت می‌شود.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری فری نایت

این مدل ۶۳۰ گرمی از جنس پلی استر بوده و قابلیت شستشو نیز دارد. بند سینه و بند شانه قابل تنظیم، پد مشبک قابل تنفس، تعداد جیب‌ها و موقعیت قرارگیری صحیح آن‌ها به شما کمک می‌کند تا از گردش در طبیعت بیشتر و بیشتر لذت ببرید.

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری #۱۲: کوله پشتی مدل کانتی‌نِنتال

همیشه قرار نیست اتفاقات عجیب و غریب دست به دست هم دهد تا یک شاهکار خلق شود. کوله پشتی کانتی‌ننتال را می‌توان شاهد این ادعا گرفت. ظاهری ساده، زیبا و در عین حال کارآمد…

کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری مدل کانتی‌ننتال

این مدل که ظرفیتی حدود ۲۶ لیتر دارد، با وزنی حدود ۱ کیلوگرم و رویه ضد آب می‌تواند گزینه خوبی برای گردش در طبعیت یا اردو باشد. افزون بر این، این کوله آماده است تا کلیه لوازم ضروری مدرسه را در خود جای دهد.

نکات پایانی در مورد کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری

اگر به مدل‌های حاضر در این نوشتار دقت کنید و نمونه‌هایی دیگر از این دسته‌بندی‌ را بررسی کرده باشید، خواهید دید که نکات مشترکی میان این مدل‌ها وجود دارد.

معمولا کیف و کوله پشتی مدرسه مناسب برای اردو و گردشگری، مدل‌هایی هستند که ظرفیتی بیش از ۱۷ لیتر دارند، آستر یا رویه ضد آب دارند و وزن آن‌ها در بازه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ گرم است. البته همیشه استثنائی وجود دارد.

در سراسر این نوشتار سعی کردم مدل‌های روز و محبوب را ارائه دهم تا اگر قصد دارید در سبد خرید عمده خود کیف یا کوله‌ای با این مشخصات داشته باشید، یک محصول همه چیز تمام انتخاب کنید. به این منظور و برای تکمیل خرید خود با تولیدی کیف مجموعه کیف‌ملی تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link