۵ اشتباه وحشتناکی که هنگام خرید عمده کیف باید از آنها اجتناب کنید

۵ اشتباه وحشتناکی که هنگام خرید عمده کیف باید از آنها اجتناب کنید

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

کیف در حال حاضر به یک وسیله روزمره ما تبدیل شده است که همیشه سرکار، سفرها و یا حتی در رویدادهای دوستانه برای استایل متفاوت‌تر یا محافظت از وسایل خود از آن استفاده می‌کنیم.

پس، خرید کیف مناسب ضروری است؛ اما زمانی مهم می‌شود که به‌صورت عمده خریداری شود. زیرا هر فرد سلیقه متفاوتی نسبت به دیگری دارد.

کیف‌های عمده اغلب توسط خورده فروشان و مأموران خرید برای وبینارها، سمینارها، و همایش‌ها یا حتی توسط شرکت‌ها برای هدیه‌دادن به کارمندان نمونه یا بازاریابی برند و شرکت خود خریداری می‌شود.

۵ اشتباه وحشتناکی که هنگام خرید عمده کیف باید از آنها اجتناب کنید چیست؟

در این مقاله به شما گفته میشود که باید چه کاری انجام دهید تا از این اشتباهات جلوگیری شود. با ما همراه باشید.

اما اگر می‌خواهید درمورد تولیدی کیف اداری بیشتر بدانید با کارشناسان ما در مجموعه تولیدی کیف ملی تماس بگیرید که کیف مناسب برای شما تولید و ارسال گردد.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اشتباهات وحشتناک در هنگام خرید کیف عمده چیست؟

۱-سایز اشتباه هنگام خرید عمده کیف

انتخاب اندازه اشتباه برای کیف‌ها یکی از اولین اشتباهاتی است که باید از آن اجتناب کنید. به همین دلیل خرید کیف با اندازه نامناسب می‌تواند هزینه و زمان زیادی را برای شما دربر داشته باشد.

به‌عنوان‌مثال، داشتن اندازه نامناسب باعث می‌شود محصولات خود را برای ارسال نتوانید به درستی بسته‌بندی کنید.

جدای از آن، انتخاب اندازه اشتباه می‌تواند زمان زیادی را هدر دهد. به این دلیل که تیم بسته‌بندی محصولات شما برای زمانی که منتظر تحویل سفارش با اندازه مناسب هستید، به صرفه نخواهد بود.

این نه‌تنها بر بهره‌وری کلی بلکه بر فروش شما نیز تأثیر می‌گذارد. به این دلیل، ممکن است در زمانی که منتظر تحویل محصول با اندازه مناسب هستید مجبور شوید فروشگاه خود را برای چند روز تعطیل کنید.

۲-انتخاب کیف‌های بی‌کیفیت هنگام خرید عمده کیف

اشتباه دیگری که هنگام خرید کیف‌ها به‌صورت عمده برای کسب‌وکار خود می‌توانید مرتکب شوید، انتخاب مواد بی‌کیفیت است.

به همین دلیل، کیف‌های شما نمی‌توانند برای مدت طولانی بدون آسیب باقی بمانند. این کار باعث می شود کیف به‌اندازه کافی از محصولات شما محافظت نکند.

یکی از معایب مهم انتخاب کیف باکیفیت پایین، تأثیر آن بر تجربه مشتری شما است.

به‌عنوان‌مثال، یک کیف باکیفیت پایین می‌تواند باعث شکستن برخی از محصولات شود؛ بنابراین، مشتریان از فروشگاه خرده‌فروشی شما خریداری نمی‌کنند.

این کار بر رضایت آنها تأثیر می‌گذارد. در چنین حالتی، ممکن است مشتریان دائمی خود را در مقابل رقبای خود از دست بدهید.

اگرچه گاهی اوقات اطلاع از کیفیت کیف‌های عمده، خود دشوار است مگر اینکه آنها را لمس کنید، می‌توانید با درخواست نمونه از فروشنده خود از این دردسر جلوگیری کنید.

این به شما امکان می‌دهد تا دوام و عملکرد کیف‌ها را قبل از سفارش آنها در مقادیر زیاد آزمایش کنید.

۳-نادیده‌ گرفتن وزن محصولات شما هنگام خرید عمده کیف

اگرچه می‌توانید بادوام‌ترین مواد کیف بسته‌بندی را در بازار انتخاب کنید، اما اگر وزن محصولات خود را در نظر نگیرید ممکن است سودمند نباشد.

پس اگر کیف‌های شما وزن بیشتری نسبت به تحمل آن داشته باشند، آسیب می‌بینند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که کیف‌های شما به‌اندازه کافی قوی هستند تا محصولات شما را در خود جای دهند.

شما می‌توانید با همکاری مستقیم با تولیدکنندگان کیف به این هدف برسید. چنین تولیدکنندگانی می‌توانند به تعیین وزن محصولات شما و طراحی کیف کمک کنند تا اینکه به نگه‌داشتن آنها کمک کنند.

۴-انتخاب رنگ اشتباه هنگام خرید عمده کیف

اشتباه دیگری که هنگام انتخاب کیف‌های می‌توانید مرتکب شوید انتخاب رنگ نامناسب است. همان‌طور که گفته شد، انتخاب رنگ مناسب برای کیف می‌تواند نقش مهمی در بازاریابی شما داشته باشد.

برای اینکه به مشتری کمک کنید محصولات شما را از محصولات رقبا تشخیص دهد، حتماً رنگ مناسب خود را انتخاب کنید؛ بنابراین، انتخاب رنگ شما باید منعکس‌کننده تم و کسب‌وکار شما باشد.

علاوه بر این، رنگ شما باید به‌خوبی با لوگوی شما سازگار باشد. بااین‌حال، اگر نمی‌توانید رنگ برند خود را در بازار پیدا کنید، می‌توانید از رنگ خنثی برای کیف‌های خود استفاده کنید.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

۵-کار با فروشنده اشتباه در خرید عمده کیف

در اینجا، یک تأمین‌کننده اشتباه، شرکتی است که به وعده‌های خود عمل نمی‌کند. به‌عنوان‌مثال، چنین فروشنده‌ای می‌تواند قول دهد که محصولات باکیفیت بالا را فقط برای تحویل کیف‌های عمدهٔ نامرغوب ارائه دهد.

این کار می‌تواند هزینه زیادی برای شما و اعتبار کسب‌وکارتان داشته باشد.

برای اطمینان از اینکه کیف‌های خود را از یک تأمین‌کننده واقعی خریداری می‌کنید، می‌توانید توصیه‌هایی را از سایر مشاغل درخواست کنید.

این شامل درخواست از سایر خرده‌فروشان است تا شما را به جایی که محصولات خود را از آنجا خریداری می‌کنند، معرفی کنند.

علاوه بر این، شما می‌توانید با مطالعه بررسی‌های آنلاین، یک تأمین‌کننده خوب کیف‌های عمده را شناسایی کنید. این شامل رفتن به وب‌سایت تأمین‌کننده دلخواه شما برای دیدن آنچه مشتریان دیگر می‌گویند.

به همین دلیل، ممکن است بخواهید کیف‌های خود را از یک تأمین‌کننده با بررسی‌های مثبت انتخاب کنید. چنین تأمین‌کننده‌ای احتمالاً به وعده‌های خود عمل می‌کند.

از سوی دیگر، شما باید نگران دریافت کیف‌های عمده خود از فروشنده‌ای باشید که بازبینی منفی آن‌ها وجود دارد.

به این دلیل نظرات منفی نشان می‌دهد که اکثر مشتریان دیگر هرگز از فروشنده کیف‌های موردنظر شما راضی نبودند؛ بنابراین، شما نیز به‌احتمال زیاد تجربه بدی خواهید داشت.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نتیجه‌گیری

حال که ۵ اشتباه وحشتناکی که هنگام خرید عمده کیف باید از آنها اجتناب کنید را درک کردید، فهمیدید که اکثر صاحبان مشاغل هنگام خرید کیف اشتباه می‌کنند.

بنابراین، کیف‌هایی را سفارش می‌دهند که نمی‌توانند هدفشان را برآورده کنند، در نتیجه هزینه زیادی برای آنها به همراه دارد.

بااین‌حال، اگر می‌خواهید کیف مناسبی برای محصولات خود داشته باشید و به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهید، از اشتباهات رایج مورد بحث در این مقاله اجتناب کنید.

و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید سفارشی کیف با کارشناسان ما در بخش زیر تماس بگیرید و کیف مناسب در مجموعه تولیدی کیف ملی، را سفارش دهید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link