بهترین مارک کیف مدرسه

بهترین مارک کیف مدرسه پسرانه و دخترانه: ۹ برند برتر

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

ذات آدمی همیشه به سمت بهترین‌ها میل دارد. همین امر باعث شده است که کمپانی‌ها برای بهترین شدن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. به همین بهانه در ادامه بهترین مارک کیف مدرسه پسرانه و دخترانه را بررسی کرده‌ام.

کمل، کت، سی و چندین و چند برند دیگر، نام‌های آشنایی هستند که به کرات در مورد آن‌ها شنیده‌اید. اما من به چند برند دیگر هم سری زده‌ام و چندین کمپانی خوشنام ایرانی و خارجی را هم معرفی کرده‌ام تا با بهترین برندهای تولیدی کیف مدرسه آشنا شوید.

پس با من همراه باشید تا سری به برندهای معتبر تولیدی کیف ایرانی و خارجی بزنیم و با بزرگان این حوزه آشنا شویم.

بهترین مارک کیف مدرسه پسرانه و دخترانه

  1. برند کیف ملی
  2. برند ملل چرم
  3. کیف ملل
  4. کیف مدرسه پسرانه و دخترانه گابل
  5. کوله پشتی مدرسه برند دلسی
  6. کیف و کوله مدرسه فابر کاستل
  7. کیف مدرسه برند آوکینگ
  8. کیف و کوله پشتی مدرسه برند جان اسپرت
  9. کیف مدرسه وای زد ال

بهترین مارک کیف مدرسه #۱: کیف‌ملی

طراحی واقعا متنوع، حک اختصاصی، مشاوره رایگان، ارسال نمونه سفارش پیش از تکمیل سفارش، دریافت سفارش در اسرع وقت و ارسال به همه نقاط کشور از جمله خدمات ویژه کیف ملی است. خدماتی که در برندهای دیگر کمتر می‌بینیم.

بهترین مارک کیف مدرسه کیف ملی

بی شک توجه به نیازهای روز بازار و برآورد آن بدون پاسخ نخواهد ماند. امروزه برای اینکه به بهترین مارک تولیدی کیف مدرسه مبدل شوید بایستی به سلیقه نسل جدید نگاه ویژه‌ای داشته باشید. البته همه این‌ها نیازمند تجربه چندین و چندساله است.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

در همین راستا باید به یکی از خصوصیات دوست‌داشتنی این برند اشاره کرد. تسلط به دانش روز در کنار شناسایی بازار هدف و بکارگیری نیروی جوان، موجب شده است که این مارک در دل خانواده‌های ایرانی جا خوش کرده باشد.

بهترین مارک کیف مدرسه #۲: برند ملل چرم

پیشتر در خصوص برند ایرانی کیف ملی هم صحبت کردیم. در اینجای نوشتار نیز قصد داریم در خصوص یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی و درخشان در حوزه تولید کیف گفتگو کنیم.

بهترین مارک کیف مدرسه ملل چرم

۳۵ سال سابقه حضور در چنین صنعتی را نمی‌توان نادیده گرفت. این مجموعه تولیدی طراحی و تولید انواع کیف های برزنتی، چرم طبیعی و مصنوعی در اشکال مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. اما این همه چیزی نیست که راجع به ملل چرم می‌دانیم.

تنوع محصولاتی که ملل چرم ارائه می‌دهد در نوع خود بی نظیر است. اگر کیف و کوله پشتی مدرسه را کنار بگذاریم، کیف‌های چندکاره، ساک ورزشی، چمدان مسافرتی و خلبانی کیف اداری، کیف دوشی و تبلت سبد رنگارنگی را برای خریداران به ارمغان آورده است.

بهترین مارک کیف مدرسه #۳: برند کیف ملل

شاید یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید کیف و کوله پشتی همین برند کیف ملل باشد. تخصص این تولیدی ایرانی بیشتر در زمینه تولید انواع کیف همایش و سمینار, کیف چرم مصنوعی و فروش کیف برزنتی با کیفیت عالی و گارانتی محصول است.

بهترین مارک کیف مدرسه برند کیف ملل

تنوع مدل‌ها و رنگ‌هایی که این برند برای تولید و فروش محصولات خود انتخاب می‌کند، همه سلایق و همه سنین را در برمی‌گیرد. کیف‌ها و کوله پشتی‌های ساخته کیف ملل برای مقاطع مختلف مدرسه و حتی برای دانشجویان نیز کاربرد دارد.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کوله‌های فانتزی، زیپ مخفی، نمونه‌های طرحدار و ساده، دسته‌های محکم و بندهای راحت و قابل تنظیم از خصوصیات بارز مدل‌هایی است که ساخته این برند خوش آوازه ایرانی است.

بهترین مارک کیف مدرسه #۴: مارک گابل

شرکت گابل (Gabol) با سابقه‌ای حدود نیم قرن در حوزه تولید کیف از سال ۱۳۸۷ به بازار ایران ورود پیدا کرده است. جالب است بدانید این شرکت خارجی در حال حاضر محصولات خود را به ۶۵ کشور دنیا صادر می کند.

بهترین مارک کیف مدرسه برند گابل

کافی است سری به بازار بزنید تا وقتی صحبت از بهترین مارک کیف مدرسه می‌شود، برند گابل را در میان اسامی به کرات بشنوید. طراحی مدرن و ویژگی‌های کارا از جمله ویژگی‌هایی است که گابل را محبوب کرده است.

بندهای پهن، دسته محکم، رویه مقاوم و با دوام، گنجایش زیاد و البته طراحی متناسب با ارگونومی کودکان کشورمان استفاده و جابجایی این کیف‌ها را ساده‌تر کرده است.

بهترین مارک کیف مدرسه #۵: برند دلسی

شاید شما هم موافق باشید که فرانسوی‌ها همیشه در زمینه مد و پوشاک از همه یک سر و گردن بالاترند. این بار با یکی از برندهای فرانسوی با نام دلسی (delsey) روبرو هستیم.

بهترین مارک کیف مدرسه مارک دلسی

دلسی با تجربه‌ای ۷۰ ساله در صنعت کیف و کوله پشتی و چمدان در بیش از ۱۱۰ کشور نمایندگی فعال دارد. یکی از نکات قابل توجه در مورد دلسی گارانتی بین المللی ۳ تا ۱۰ ساله است.

اگر به گالری محصولات دلسی نگاهی بیندازید، با مدل‌هایی روبرو خواهید شد که علاوه بر کیفیت عالی رویه پلی استری، طرح‌های دوست‌داشتنی دارند. نمونه‌های بالا گواه این مسئله هستند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین مارک کیف مدرسه #۶: برند فابر کاستل

اگر از اهالی و طرفداران زنگ‌های نقاشی بوده‌اید حتما یکی دو بار نام و نشان مداد رنگی‌های فابر کاستل (Faber-Castell) را شنیده‌اید. این برند معروف آلمانی حالا سال‌های زیادی است که در حوزه کیف و کوله پشتی مدرسه هم ورود کرده است.

بهترین مارک کیف مدرسه برند فابر کاستل

از میان برندهایی که تاکنون به آن‌ها اشاره کردیم، فابرکاستل را می‌توان یک مدل اقتصادی دانست. تقریبا می‌توان گفت تمامی محصولات این کمپانی قابل شستشو هستند.

استایل خاص کیف‌های فابرکاستل و البته طرح‌های ساده آن زبانزد خاص و عام است. به این ترتیب می‌توان گفت فابرکاستل بهترین مارک کیف مدرسه است که برازنده دانش آموزان در سنین بالاتر نیز هست.

بهترین مارک کیف مدرسه #۷: برند آوکینگ

یکی دیگر از برندهایی که در تولید کیف و کوله پشتی مدرسه دقت و ظرافت خاصی دارد، برند آوکینگ (aoking) است. تمرکز این شرکت همیشه بر روی تولیداتی نظیر کیف، کوله و چمدان بوده است.

بهترین مارک کیف مدرسه برند آوکینگ

بد نیست بدانید که آوکینگ در سال ۱۹۸۵ پایه‌ریزی و تاسیس شده است. ارسال محصولات به ۶۸ کشور دنیا موجب شده است تا این برند خوش ساخت، در سرتاسر جهان جمعیتی حدود ۱۰۰ میلیون نفر طرفدار و حامی داشته باشد.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

شیک، به صرفه، با دوام و با کیفیت، کلماتی هستند که می‌تواند این برند خارجی را به خوبی تعریف کند. حتما شما هم با نگاه به محصولات این شرکت متوجه تفاوت خاص و ویژه آن با دیگر برندها خواهید شد.

بهترین مارک کیف مدرسه #۸: برند جان اسپرت

از ابتدای نوشتار تا به اینجا چند برند خارجی را معرفی کردیم و شاخصه‌های هر یک را بررسی کردیم. در این قسمت قصد داریم به یکی از برندهای جذاب بپردازیم.

بهترین مارک کیف مدرسه برند جان اسپرت

جان اسپرت یکی از با سابقه‌های بازار کیف و کوله پشتی است. استایل و طراحی منحصر به فرد مدل‌هایی که جان اسپرت تولید می‌کند شبیه به داستان تاسیس این برند جالب، جذاب و دیدنی است.

حتما شما هم با دیدن حتی چند مدل از این برند متوجه تفاوت این کمپانی با دیگر برندها خواهید شد. بندهای قابل تنظیم کوله پشتی، یک بند برای حمل دستی، جنس پلی استر و قابل شستشو رویه از مهم‌ترین شاخصه‌های این مدل‌هاست.

بهترین مارک کیف مدرسه #۹: مارک وای زد ال

با توجه به نیازهای روز افزون، به طور حتم تولید داخل نمی‌تواند پاسخگوی همه مایحتاج بازار باشد. به همین دلیل ورود برندهای خارجی معتبر و البته با کیفیت می‌تواند گشایشی در این زمینه ایجاد کند.

بهترین مارک کیف مدرسه مارک وای زد ال

یکی از ای برندها که تا حدود زیادی استاندارد لازم برای کیف مدرسه را رعایت می‌کند، مارک وای زد ال (YZL) است. این برند افزون بر طراحی‌های برجسته و زیبا، با استفاده از کاراکترهای کارتونی به جذابیت مدل‌های خود افزوده است.

نکات پایانی در مورد بهترین مارک کیف مدرسه

پیش از این حتما در خصوص برندهایی نظیر کمل، کت، سی و… شنیده بودید اما حتما می‌دانید که تعداد کمی از این شرکت‌ها تنها و تنها بر روی تولید کیف مدرسه تمرکز دارند.

شناسایی بازار هدف، آشنایی با سلیقه خریداران و مصرف کنندگان، استفاده از اصول نوین طراحی و رعایت استانداردها موجب می‌شود تا هر مارکی به بهترین مارک کیف مدرسه تبدیل شود.

در این بین مجموعه تولیدی کیف ملی در واحد تولیدی کیف و کوله مدرسه با رصد دقیق بازار و آنالیز رقبا توانسته است سهم زیادی از این بازار را به تولیدات خود اختصاص دهد. تولیدی کیف ملی با تجربه چند ساله در خدمت شماست.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link