بهترین کیف مدرسه

بهترین کیف مدرسه: ۱۵ مورد برتر کیف و کوله مدرسه

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

یکی از مشکلات رایج در انتخاب بهترین کیف مدرسه، انتخاب کیف‌های با کیفیت پایین و ساختار ضعیف است.

اگر کیف مناسبی انتخاب نکنید ممکن است بسیار زود فرسوده و خراب شوند. علاوه بر این، انتخاب طراحی‌های نامناسب و نامتناسب با نیازهای دانش‌آموزان نیز مشکلاتی را ایجاد می‌کند و ممکن است منجر به عدم استفاده مناسب از کیف‌ها شود.

اگر شما هم در جایگاه یک مدیر فروشگاه کیف و کوله پشتی هستید یا در نقش یک مامور خرید وظیفه دارید یک سبد خرید از کیف و کوله‌های روز بازار را از تولیدی کیف مدرسه تهیه کنید، راهنمای خوبی را انتخاب کرده‌اید.

در ادامه می‌خواهیم ببینیم بهترین کیف مدرسه کدام است و چه ویژگی باید داشته باشد که در خرید شما جایی داشته باشد.

تولیدی کیف کیف‌ملی اینجاست تا مثل همیشه شما را تا انتهای یک خرید خوب و لذتبخش همراهی کند. پس با من همراه باشید.

 

The best school bag

لیست بهترین کیف مدرسه

  1. کیف مدرسه طرح فرمول یک
  2. کوله پشتی اسپرت
  3. کیف مدرسه مدل مک
  4. کوله مدرسه هلو کیتی
  5. کیف مدرسه دخترانه مدل فروزن
  6. کوله پشتی سوپر درای
  7. کیف کولی کمل
  8. کیف مدرسه نانلی
  9. کیف مدرسه مدل اَلکس
  10. کوله پشتی مدرسه مدل کهکشان
  11. کوله پشتی دخترانه مدرسه مدل مینیون
  12. کوله پشتی مدل ارتشی
  13. کیف مدرسه فانتزی طرح لبخند
  14. کوله پشتی مدرسه مدل دیف-۴۰۰۸۸
  15. کوله پشتی مدرسه مدل دیف-۴۰۰۲۵

بهترین کیف مدرسه #۱: کیف مدرسه طرح فرمول یک

معنای بهترین از دیدگاه هر کسی می‌تواند متفاوت باشد. مدلی که در ابتدا به آن پرداخته‌ایم را می‌توان یکی از بهترین‌های بازار دانست. یک کوله پشتی دبستانی تمام آستر از جنس برزنت که قابل شستشو نیز هست.

بهترین کیف مدرسه طرح فرمول یک

این محصول ۵۵۰ گرمی که چیزی حدود ۱۰ لیتر گنجایش دارد، دسته ابری و پشتی طبی دارد که جابجایی آن را راحت کرده است. یک محصول شیک و سبک برای دبستانی‌ها که کیفیت خوبی دارد.

بهترین کیف مدرسه #۲: کوله پشتی اسپرت

مدلی که با آن روبرو هستیم یکی از نمونه‌های اسپرت و البته جذاب بازار است. کاربرد این کوله منحصر به مدرسه نبوده و برای اردو، گردشگری و استفاده‌های روزمره مناسب است.

بهترین کیف مدرسه مدل اسپرت

این مدل را می‌توان یکی از محصولات به نسبت سبک بازار دانست. کوله پشتی با وزن ۶۰۰ گرم با گنجایشی حدود ۱۵ لیتر آماده است تا وسایل زیادی را در خود جای دهد. گفتنی است که این محصول از جنس کتان است.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین کیف مدرسه #۳: کیف مدرسه مدل مک

این روزها مدل‌های مدرن طرفداران بیشتری پیدا کرده است. یکی از این موارد کیف مدرسه مدل مک است. مجموعه کیف ملی که سابقه‌ای چندین و چند ساله در این بازار دارد، تولید کننده این نمونه با کیفیت است.

بهترین کیف مدرسه مدل مک

یک کیف از جنس برزنت درجه یک که در رنگ‌بندی متنوع زرد، آبی، صورتی، قرمز و بنفش عرضه شده است. این کیف که ظرفیتی حدود ۱۰ لیتر دارد برای دانش آموزان مقطع اول و دوم دبستان بهترین کیف مدرسه است.

بهترین کیف مدرسه #۴: کوله مدرسه هلو کیتی

یکی از امتیازاتی که مدل‌های نوین بازار دارند، قابلیت اتصال چرخ و دسته به کیف است. خوشبختانه مدل حاضر چنین ویژگی را دارد. در طراحی این مدل از شخصیت عروسکی هلو کیتی استفاده شده است که بسیار محبوبیت دارد.

بهترین کیف مدرسه مدل هلو کیتی

این کوله ۴۵۰ گرمی از جنس برزنت بوده و با دقت و ظرافت خاصی آستر دوزی و گان کشی شده است. به این ترتیب با طراحی بی نقصی مواجه خواهید شد. این کوله هم در حدود ۱۵ لیتر گنجایش دارد و قابل شستشو است.

بهترین کیف مدرسه #۵: کیف مدرسه دخترانه مدل فروزن

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند موجب جلب توجه خریداران شود، استفاده از شخصیت‌های کارتونی در طراحی کیف و کوله است. جذابیت بصری و داستان انیمیشن‌ها می‌تواند حس خوبی را در مشتری متبادر کند.

بهترین کیف مدرسه مدل فروزن

این دو مدل جذاب هم تولید مجموعه کیف ملی است که با رعایت کلیه استانداردها طراحی و توزیع می‌شود. نمونه‌هایی مقرون به صرفه و با دوام که متناسب با ارگونومی فرزندان کشورمان تولید شده است.

بهترین کیف مدرسه #۶: کوله پشتی سوپر درای

بیشتر محصولاتی که پیش از این به آن پرداختیم، برای دانش‌آموزان مقطع دبستان مناسب بود. در اینجا قصد داریم از مدلی برای دانش‌آموزان مقاطع بالاتر پرده برداریم.

بهترین کیف مدرسه مدل سوپردرای

این مدل سبک دارای رویه پارچه‌ای است. وزنی ۵۵۰ گرمی دارد و با گنجایشی حدود ۲۰ لیتر آماده است تا کلیه وسایل شما را بی چون و چرا جابجا کند. قابلیت شستشو، جیب‌های متعدد و رنگ‌بندی متنوع از دیگر ویژگی‌های این مدل چشم‌نواز است.

بهترین کیف مدرسه #۷: کیف کولی کمل

مدلی که در اینجا قصد داریم به آن بپردازیم، یکی از مدل‌های ویژه بازار است. محصولی سه کاره که دارای بند دوشی قابل تنظیم است و به این ترتیب به کوله پشتی هم تبدیل می‌شود.

بهترین کیف مدرسه مدل کمل

کابل رابط USB و هندزفری، قابلیت شستشو از دیگر ویژگی‌های این مدل است که ظرفیتی در حدود ۱۳ لیتر دارد. حتما می‌دانید که کمل از جمله برندهایی است که بهترین کیف مدرسه را دارد.

بهترین کیف مدرسه #۸: کیف مدرسه نانلی

مدلی که در این قسمت به آن خواهیم پرداخت، کارکردی مشابه به مدل قبلی دارد با این تفاوت که برای دانش‌آموزان در سنین پایین‌تر مناسب است. کیف کوله شو که بندهای قابل تنظیم و پشتی طبی دارد و مشکلی در حین جابجایی ایجاد نمی‌کند.

بهترین کیف مدرسه مدل نانلی

جنس برزنتی این محصول ۴۰۰ گرمی کیفیت بالایی دارد. گفتنی است که این نمونه در رنگ‌های متنوع صورتی، قرمز، آبی و سورمه‌ای عرضه می‌شود.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین کیف مدرسه #۹: کیف مدرسه مدل اَلکس

همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم تولیدی کیف ملی با تجربه‌ای چند ساله که در صنعت کیف و کوله پشتی کسب کرده است با نیازها و سلایق بازار به خوبی آشنایی دارد. کیف مدرسه مدل اَلکس گواه این ادعا است.

بهترین کیف مدرسه مدل اَلکس

یک مدل اسپرت با گنجایشی در حدود ۱۵ لیتر که از برزنت درجه یک تهیه شده است. بندهای پهن و طبی و استایل شیک با قیمتی به صرفه همه آن چیزی است که می‌توان از بهترین کیف مدرسه انتظار داشت.

بهترین کیف مدرسه #۱۰: کوله پشتی مدرسه مدل کهکشان

حتما با محصولات برند جیپ آشنایی دارید. این کیف را می‌توان یکی از بهترین‌های این کمپانی دانست. جنس رویه این مدل از برزنت بوده که ضد آب و قابل شستشو است.

بهترین کیف مدرسه مدل کهکشان

بر اساس نظر طراح این کوله پشتی برای دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبستان مناسب است. طراحی منحصر به فرد این محصول ۴۰۰ گرمی را می‌توان یکی از نقاط قوت آن به حساب آورد.

بهترین کیف مدرسه #۱۱: کوله پشتی دخترانه مدرسه مدل مینیون

طراحان این روزها بیشتر از پیش ذوق و قریحه به خرج می‌دهند. شاهد و گواه این ادعا می‌تواند کوله پشتی مدرسه مدل مینیون باشد. یک مدل به شدت جذاب که وزنی حدود ۵۰۰ گرم دارد.

بهترین کیف مدرسه مدل مینیون

اگر در انتخاب این مدل شک دارید باید بگویم که این محصول برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و حتی پیش‌دبستانی کاملا مناسب است. جنس کیف پلی استری با کیفیت است که قابل شستشو نیز هست.

بهترین کیف مدرسه #۱۲: کوله پشتی مدل ارتشی

شاید یکی از طراحی‌هایی که همیشه در صدر بازار قرار داشته است، مدل‌های چریکی یا همان ارتشی بوده‌اند. این محصول بسیار جذاب هم از این قاعده مستثنی نیست.

بهترین کیف مدرسه مدل ارتشی

این کوله ۲۴۰ گرمی که از جنس برزنت بوده دارای محفظه نگهدارنده لپ تاپ نیز هست. درزها گان دوزی شده و ظرافت دوخت به وضوح مشخص است. این کیف نیز قابلیت شستشو دارد.

بهترین کیف مدرسه #۱۳: کیف مدرسه فانتزی طرح لبخند

اگر به دنبال یک مدل فانتزی متفاوت هستید که از قضا کیفیت رویه عالی هم دارد، بهتر است به مدل زیر نگاه ویژه‌ای داشته باشید. این محصول هم یکی دیگر از مدل‌های سبک فهرست بهترین کیف مدرسه است.

بهترین کیف مدرسه فانتزی طرح لبخند

رویه برزنتی، تمام آستر، جیب‌ها و محفظه‌های مختلف و البته تک زیپ بودن کیف از دیگر خصیصه‌های این مدل است. گفتنی است که این نمونه ظرفیتی در حدود ۱۶ لیتر دارد که گنجایش مناسبی برای جابجایی وسایل مدرسه به حساب می‌آید.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین کیف مدرسه #۱۴: کوله پشتی مدرسه مدل دیف-۴۰۰۸۸

در این قسمت به یکی دیگر از مدل‌های تولیدی توسط مجموعه کیف ملی سر زده‌ایم. اگر در میان محصولات این شرکت کنکاشی داشته باشید خواهید دید که محصولات متنوعی وجود دارد.

بهترین کیف مدرسه کد 40088

این تولیدی بدون چون و چرا تضمین ارزان‌ترین قیمت را به شما خواهد داد. از آنجایی که تولید صفر تا صدی کیف‌های این کمپانی درون خود تولیدی انجام می‌شود، بر روی قیمت نهایی تسلط کامل وجود دارد.

بهترین کیف مدرسه #۱۵: کوله پشتی مدرسه مدل دیف-۴۰۰۲۵

اگر اعصاب پولادین و وقت اضافی دارید، در بین محصولات تولیدی کیف ملی چرخی بزنید، چرا که تنوع تمامی ندارد. طراحی زیبای مدل زیر می‌تواند توجه هر مشتری را به خود جلب کند.

بهترین کیف مدرسه کد 40025

۱۵ سال حضور در این بازار، کیف ملی را به سطحی رسانده است که می‌توانید کیفیت عالی، طراحی زیبا و جذاب و قیمت مناسب را توامان در کنار هم داشته باشید.

نکات پایانی در مورد بهترین کیف مدرسه

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، عبارت “بهترین” از نظر هر کس می‌تواند متفاوت باشد. اما در حوزه تولیدی کیف و کوله پشتی مدرسه کار کمی فرق می‌کند.

بهترین کیف مدرسه را می‌توان با بررسی رفتار مشتریان و تجربه خرید آنان تشخیص داد. برای این کار باید بپرسید کدام طرح، با چه کیفیتی و از کدام تولیدی…

البته نگران نباشید پاسخ همه این سوالات نزد ماست. واحد تولیدی کیف و کوله پشتی مدرسه از مجموعه کیف ملی با سال‌ها تجربه در این صنعت جواب‌های راهگشایی برای شما خواهد داشت. کافی است با ما تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link