کیف مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه

کیف مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه: ۲۰ مدل جذاب

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

اگر این نوشتار را انتخاب کرده‌اید، احتمالا قصد خرید عمده کیف مدرسه دارید. من در ادامه به معرفی ۲۰ مدل‌ جذاب کیف مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه پرداخته‌ام.

پیش از این که به این کار بپردازم، قصد دارم به یکی از دغدغه فروشندگان و سرمایه‌گذاران این بازار پاسخ دهم. به تعداد دانش‌آموزان دبستان در سال‌های اخیر نگاه کنید. فارغ از اینکه تعداد آن‌ها رو به افزایش است، نکات دیگری در دل این چارت نیز نهفته است.

بر اساس نظرسنجی‌ها، تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد دانش‌آموزان تمایل دارند از کیف یا کوله سال گذشته خود مجددا استفاده کنند. پس می‌بینید که با بازاری روبرو هستیم که مشتری و مخاطبان متعدد خود را دارد.

پس اگر به عنوان صاحب یک فروشگاه کیف و کوله قصد خرید عمده دارید، این کار را با خیال راحت انجام دهید اما پیش از آن تا انتهای این نوشتار با من، با مجله تولیدی کیف کیف ملی همراه باشید.

تعداد دانش‌آموزان ابتدایی در سال‌های اخیر

لیست کیف مدرسه مقطع ابتدایی

  1. کیف مدرسه پسرانه مدل بن‌تن
  2. کیف مدرسه دخترانه یونیکورن
  3. کیف مدرسه طرح هلو کیتی
  4. کیف مدرسه پسرانه طرح سونیک
  5. کیف مدرسه مدل مک
  6. کیف مدرسه مدل شهر فضایی
  7. کیف مدرسه دخترانه فانتزی
  8. کوله مدرسه پسرانه مدل ماشین‌ها
  9. کیف مدرسه دخترانه مدل عروسک
  10. کوله پشتی مدرسه مدل اسپرت
  11. کوله پشتی چرخدار چارلی
  12. کوله پشتی مدرسه طرح هواپیما
  13. کیف مدرسه پسرانه طرح چیریکی
  14. کیف مدرسه مدل قارچ و حلزون
  15. کیف مدرسه دخترانه طرح حروف انگلیسی
  16. کیف مدرسه پسرانه طرح مرد عنکبوتی
  17. کیف مدرسه دخترانه طرح روباه
  18. کوله پشتی مدرسه پسرانه مدل کدی
  19. کیف مدرسه دخترانه طرح ستاره
  20. کیف مدرسه طرح آسمان شب

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱: کیف مدرسه پسرانه مدل بن‌تن

تولیدی کیف ملی یکی از شرکت‌های پیشتاز در حوزه تولید کیف و کوله پشتی مدرسه است. این برند هر ساله مدل‌های متعددی با طراحی‌های زیبا و دلنشین روانه بازار می‌کند.

کیف مدرسه مدل بن‌تن یکی از همین موارد است. این کیف از جنس برزنت درجه یک است. این محصول ظرفیتی حدود ۱۰ لیتر دارد و در رنگ‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شود.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل بن‌تن

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۲: کیف مدرسه دخترانه یونیکورن

یکی از شخصیت‌های کارتونی که طرفداران بی‌شماری دارد و از این رو به صورت مرتب در طراحی‌ها از آن استفاده می‌شود، کاراکتر یونیکورن یا همان اسب تک شاخ است.

مدل حاضر یک محصول ۴۲۰ گرمی است که حدود ۱۵ لیتر ظرفیت دارد. جنس رویه این مدل از برزنت بوده و توسط یکی از تولیدی‌های داخلی ارائه می‌شود.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل یونیکورن

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۳: کیف مدرسه طرح هلو کیتی

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار دخترانه محصولاتی است که با شخصیت هلو کیتی دیزاین شده است. این مورد یکی از مدل‌هایی است که قابلیت شستشو دارد.

برزنت خارجی ضدآب، بندهای طبی، زیپ‌های دوبل از دیگر ویژگی‌های این مدل است. این محصول ۵۰۰ گرم وزن دارد و ظرفیت آن ۱۲ لیتر است که به عنوان کیف مدرسه مقطع ابتدایی عالی است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح هلو کیتی

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۴: کیف مدرسه پسرانه طرح سونیک

به عنوان مدل بعدی که قرار است به آن بپردازیم می‌خواهم شما را با یک محصول با طراحی خاص آشنا کنیم. سونیک شخصیت کارتونی و بازی‌های رایانه‌ای که جذابیت خاص خود را دارد…

این مدل ۴۲۰ گرمی گنجایش ۱۵ لیتری دارد. جنس رویه آن از برزنت قابل شستشو است. این مدل جای بطری و یک محفظه درونی دارد.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح سونیک

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۵: کیف مدرسه مدل مک

یکی دیگر از مدل‌های تولیدی کیف ملی اینجاست. این محصول در دسته‌بندی کیف‌های مقطع اول و دوم دبستان قرار دارد و در نوع خود یکی از بهترین‌ها هستند.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل مک از جنس برزنت درجه یک است که ظرفیتی حدود ۱۰ لیتر دارد و در رنگ‌های زرد، آبی، صورتی، قرمز و بنفش عرضه می‌شود.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل مک

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۶: کیف مدرسه مدل شهر فضایی

مدلی که در زیر مشاهده می‌کنید از جمله محصولاتی است که تولید برند داخلی است. این مدل هم برای دانش‌آموزان پسر و هم دانش‌آموزان دختر مناسب است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل شهر فضایی

جنس رویه این محصول نیز از جنس برزنت قابل شستشو است. زیپ‌های دوبل، بندها و دسته‌های محکم و همچنین جای بطری از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۷: کیف مدرسه دخترانه فانتزی

مدلی که در این بخش به معرفی آن می‌پردازیم، یک محصول ۵۵۰ گرمی است. این مدل گنجایش ۱۵ لیتری دارد و رویه آن از جنس برزنت قابل شستشو است. گفتنی است که فضای داخلی کیف کاملا آسترکشی شده است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی فانتزی

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۸: کوله مدرسه پسرانه مدل ماشین‌ها

در این قسمت به یکی از مدل‌های برند کریس‌بلا خواهیم پرداخت. یک مدل با وزن ۹۰۰ گرم که در میان دیگر محصولات این گروه وزن نسبتا زیادی محسوب می‌شود.

از دیگر مشخصات این مدل باید به گنجایش ۱۵ لیتری، زیپ‌های دوبل، پشتی طبی و دسته ابری آن اشاره کرد. گفتنی است جنس رویه این مدل نیز از برزنت بوده که قابل شستشو است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل ماشین‌ها

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۹: کیف مدرسه دخترانه مدل عروسک

در این قسمت قصد داریم یکی از مدل‌های جذاب را معرفی کنم که با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است. این محصول رویه‌ای از جنس برزنت درجه یک دارد و محفظه داخلی آن آسترکشی شده است.

گنجایش ۱۵ لیتری این مدل می‌تواند وسایل متعددی را در دل خود جای دهد. پشتی طبی، بند دوشی بسیار محکم و قابل انعطاف و شب رنگ از دیگر ویژگی‌های این مدل زیبا است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل عروسک

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۰: کوله پشتی مدرسه مدل اسپرت

مدلی که در زیر مشاهده می‌کنید از جمله محصولاتی است که برای دانش‌آموزان سال‌های آخر مقطع ابتدایی هم مناسب است. یک مدل تمام آستر با قابلیت عدم نفوذ آب که آن را قابل شستشو نیز کرده است.

این محصول ۸۰۰ گرم وزن دارد و گنجایش آن معادل ۱۵ لیتر است. دو محفظه داخلی و دو جیب زیپ‌دار دیزاین کلی این محصول است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل اسپرت

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۱: کوله پشتی چرخدار چارلی

در این قسمت از معرفی کیف مدرسه مقطع ابتدایی قصد دارم به یکی از استایل‌های پرطرفدار سال‌های اخیر اشاره کنم. کیف‌های چرخدار که جابجایی آن‌ها بسیار راحت و بدون دردسر است.

این مدل با رویه برزنتی، وزنی حدود ۲ کیلوگرم دارد و ظرفیت آن ۲۰ لیتر است. دسته‌ ترولی چند حالته (با قابلیت تنظیم ارتفاع در دو حالت)، قابلیت جدا شدن از چرخ، قابلیت شستشو و محفظه آستردوزی شده از جمله مشخصات این مدل است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی استایل چرخدار مدل چارلی

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۲: کوله پشتی مدرسه طرح هواپیما

یکی دیگر از مدل‌های مناسب برای مقطع دبستان، محصول زیر است. یک کوله با پد عرق‌گیر، بندهای جلیقه‌ای، رویه برزنتی خارجی ضدآب که ۵۰۰ گرم وزن داشته و گنجایش آن حدود ۱۵ لیتر است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح هواپیما

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۳: کیف مدرسه پسرانه طرح چیریکی

یک مدل ۵۰۰ گرمی جذاب دیگر که ظرفیتی حدود ۱۸ لیتر دارد.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح چیریکی

رویه این محصول از جنس برزنت درجه یک است که قابلیت شستشو نیز دارد. این محصول نیز برای سال‌های آخر مقطع دبستان مناسب است.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۴: کیف مدرسه مدل قارچ و حلزون

محصولات با طراحی فانتزی از جمله مدل‌های پرطرفدار بازار هستند. این مدل هم رویه‌ای از جنس برزنت خارجی ضدآب دارد. زیپ‌های دوبل، جای بطری آب و پدهای طبی از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل قارچ و حلزون

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۵: کیف مدرسه دخترانه طرح حروف انگلیسی

مدل حاضر از جمله محصولات داخلی است. این کیف گنجایشی حدود ۱۸ لیتر دارد. رویه این محصول از جنس برزنت ضدآب است که قابلیت شستشو را برای آن به ارمغان آورده است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح حروف انگلیسی

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۶: کیف مدرسه پسرانه طرح مرد عنکبوتی

افزودن المان ابرقهرمان‌ها به طراحی کیف‌ها می‌تواند آن‌ها را با اقبال مضاعفی روبرو کند. مدل زیر از جمله این موارد است که ۵۰۰ گرم وزن داشته و جنس رویه آن از برزنت قابل شستشو است. گنجایش آن حدود ۲۰ لیتر است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح مرد عنکبوتی

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۷: کیف مدرسه دخترانه طرح روباه

مدل زیر یکی از مدل‌های دخترانه جذاب است. زیپ دوبل، قابلیت شستشو، جای بطری آب و بندهای طبی از جمله ویژگی‌های این کیف برزنتی است. گفتنی است که گنجایش این محصول در حدود ۲۰ لیتر است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح روباه

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۸: کوله پشتی مدرسه پسرانه مدل کدی

وزن کیف یا کوله پارامتر مهمی در خرید آن به حساب می‌آید. این مدل یک کوله ۴۰۰ گرمی است که ظرفیت آن در حدود ۱۵ لیتر است. یک مدل ضدآب، تمام آستر قابل شستشو با سر زیپ های فلزی که بسیار زیبا و ارزنده است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی مدل کدی

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۱۹: کیف مدرسه دخترانه طرح ستاره

این مدل از جمله محصولاتی است که برای سال‌های آخر مقطع ابتدایی نیز مناسب است. یک مدل از جنس برزنت خارجی ضدآب که گنجایش آن در حدود ۲۰ لیتر است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح ستاره

کیف مدرسه مقطع ابتدایی #۲۰: کیف مدرسه طرح آسمان شب

به عنوان آخرین محصول از موضوع معرفی کیف مدرسه مقطع ابتدایی به یک مدل فانتزی سر زدیم. این محصول نیز ظرفیت ۲۰ لیتری دارد. بندهای طبی ضد تعریق و رویه قابل شستشو از ویژگی‌های برجسته این مدل خاص است.

کیف مدرسه مقطع ابتدایی طرح آسمان شب

نکات پایانی در مورد کیف مدرسه مقطع ابتدایی

در سراسر این نوشتار به معرفی چند مدل جذاب کیف مدرسه مقطع ابتدایی پرداخته شد. نکات و ویژگی‌هایی که برای هر یک از مدل‌ها گفته شد می‌تواند به شما ایده‌هایی برای خرید بدهد تا خرید بهتری را تجربه کنید.

اما این همه آن چیزی نیست که به آن احتیاج دارید. چنانچه قصد خرید عمده کیف و کوله دارید، حتما با چالش‌های آن نیز آشنایی دارید. به همین دلیل به طور حتم به یک مشاور تمام عیار نیاز پیدا خواهید کرد.

مجموعه تولیدی کیف و کوله پشتی مدرسه کیف ملی اینجاست تا با مشاوره رایگان و ارائه خدمات عالی و با کیفیت در این زمینه، شما را تا انتهای یک خرید خوب و لذتبخش همراهی کند. کافی است با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link