کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی اسلامی

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی اسلامی: ۱۵ مورد

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

بعضی بر این باورند که از تولیدات داخل به دلایل مختلفی آنطور که باید استقبال نمی‌شود. اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه کیف و کوله دارید و یا حتی قصد دارید از یک تولیدی کیف مدرسه، خرید عمده داشته باشید، بهتر است تا انتهای این نوشتار دست نگه دارید.

برای این که بدانید سهم فروش تولیدات داخل در بازار کیف و کوله چقدر است و اصلا کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی چه جایگاهی در این مارکت دارد، کافی است به جراید و اخبار مراجعه کنید.

امروزه به سبب افزایش هزینه واردات و البته رقابت تولیدات داخل با برندهای خارجی در بحث کیفیت، ۴۰ تا ۵۰ درصد بازار کیف را تولیدات داخلی شامل می‌شود. من در ادامه به معرفی چند مدل کیف مدرسه با طرح متناسب با فرهنگ کشورمان پرداخته‌ام. پس با من همراه باشید.

سهم فروش تولیدات داخل در بازار کیف و کوله

لیست کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی

  1. کیف مدرسه مدل فضانورد کوچولو ایرانی
  2. کیف مدرسه مدل مَل مَل
  3. کوله مدرسه طرح عشیره
  4. کیف مدرسه با شمایل سردار سلیمانی
  5. کیف مدرسه با طرح رودابه
  6. کوله پشتی مدل اصفهان
  7. کیف مدرسه مدل شاهزاده روم
  8. کیف مدرسه مدل رعد
  9. کیف مدرسه با طرح سردار دلها
  10. کیف مدرسه مدل حسنا کوچولو
  11. کوله پشتی مدرسه طرح علی لندی
  12. کیف مدرسه مدل فیلشاه
  13. کیف مدرسه مدل بچه‌های آسمان
  14. کیف مدرسه با طرح حجاب و نماز
  15. کوله پشتی مدرسه با طرح بته جقه

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۱: کیف مدرسه مدل فضانورد کوچولو ایرانی

رویاها بالاخره روزی به حقیقت می‌پیوندند. کیف‌های مدرسه به سبب طراحی و دیزاینی که دارند می‌توانند سرچشمه الهام برای ضمیر پاک فرزندان ما باشند. پس چه بهتر که آن‌ها را به مسیرهای بهتری راهنمایی کنیم.
مدل حاضر را می‌توان یکی از برترین‌های این زمینه دانست. طراحی بی‌نظیر، دوخت عالی و کیفیت بالا رویه و آستر محفظه درونی این محصول را ارزنده و ویژه جلوه خواهد داد.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل فضانورد کوچولو ایرانی

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۲: کیف مدرسه مدل مَل مَل

به کارگیری شخصیت‌های کارتونی در طراحی کیف و کوله می‌تواند سهم بسزایی در پذیرش آن‌ها از سوی مشتری داشته باشد. در همین راستا یکی از تولیدی‌های خوش ذوق ایرانی از یکی از شخصیت‌های نمایش کودکانه یعنی مل مل کمک گرفته است.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل مل مل

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۳: کوله مدرسه طرح عشیره

یکی از المان‌هایی که پس از گذشت چند سال به طراحی‌ها بازگشته و سر زبان‌ها افتاده است، نقش و نگارهای سنتی است. در این بین طرح‌هایی که خاستگاه آن اقوام با اصالت ایرانی هستند طرفدار بسیاری دارد.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی طرح عشیره

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی می‌تواند یادآور بسیاری از موارد باشد. شرافت، نجابت، تاریخ و همبستگی اصولی هستند که مدل‌هایی شبیه به مدل مذکور آن‌ها را تداعی می‌کنند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۴: کیف مدرسه با شمایل سردار سلیمانی

قهرمان‌های ملی افزون بر اینکه سرنوشت یک ملت را تغییر می‌دهند، بر فرهنگ و منش آن ملت نیز اثرگذار هستند. نمونه بارز آن سردار قاسم سلیمانی است که در کشور عزیزمان ایران طرفداران بی‌شماری دارد.
این مدل با توجه به طراحی و ظرفیت بالایی که دارد برای بسیاری از مقاطع مناسب است. گفتنی است که داخل کیف آسترکشی شده همچنین دارای پد ابری برای نگهداری از لپ تاپ نیز هست.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی با شمایل سردار سلیمانی

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۵: کیف مدرسه با طرح رودابه

شاهنامه نماد شعر و ادب پارسی، حماسه‌هایی را روایت می‌کند که هر آن شجاعت و دلاوری مردان و زنان ایرانی را روایت می‌کند. در این بین رودابه مادر پهلوان ایرانی یعنی رستم می‌تواند سرلوحه بسیاری از فرزندان این مرز و بوم باشد.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی با طرح رودابه

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۶: کوله پشتی مدل اصفهان

اگر به مدل زیر نگاهی بیندازید در وهله اول احتمالا معماری و بافت گنبدهای فیروزه‌ای شهر اصفهان را در ذهن متبادر می‌کند. این کوله پشتی با طراحی ایرانی رویه‌ای از جنس پارچه مازراتی دارد که نما و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌کند.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل اصفهان

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۷: کیف مدرسه مدل شاهزاده روم

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌تواند پیام‌های زیادی در حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشد، محصول زیر است. این کیف که طراحی زیبای خود را از انیمیشن شاهزاده روم وام گرفته است از کیفیت رویه عالی و ارگونومی متناسب، برخوردار است.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل شاهزاده روم

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۸: کیف مدرسه مدل رعد

یکی دیگر از مدل‌هایی که حال و هوای پسرانه دارد و شور و اشتیاق را در آنان به جریان در می‌آورد، مدل رعد است.کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل رعد

این محصول با ظرفیتی حدود ۲۰ لیتر برای سال‌های اول مدرسه درخور و شایسته است.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۹: کیف مدرسه با طرح سردار دلها

یکی دیگر از مدل‌هایی که نشانی از سردار سلیمانی را در دل خود جای داده است، مدلی است که در زیر مشاهده می‌کنید. محصولاتی که در عین سادگی، کیفیت بالایی دارند و برای مقاطع مختلف مناسب هستند.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی با طرح سردار دلها

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۱۰: کیف مدرسه مدل حسنا کوچولو

یکی از انیمیشن‌های ایرانی که در سال‌های اخیر در بین کودکان حسابی سر و صدا کرده، کارتون حسنا کوچولو است. این کارتون داستان دختری است که با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود و به هر ترتیب آن‌ها را پشت سر می‌گذارد.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل حسنا کوچولو

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۱۱: کوله پشتی مدرسه طرح علی لندی

قهرمان‌ها چه کوچک و چه بزرگ هیچگاه فراموش نمی‌شوند. این مدل که به یادبود رشادت‌های شهید علی لندی طراحی شده است، می‌توانید تاثیر بزرگی بر طرز نگرش کودکان و نوجوانان ما داشته باشد.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی طرح علی لندی

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۱۲: کیف مدرسه مدل فیلشاه

شخصیت‌های کارتونی و اصولا کارتون‌ها در پس پرده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. به طور مثال انیمیشن فیلشاه روایتگر داستان قرآنی اصحاب فیل است. با چنین المان‌هایی فرزندان ما به مرور سرگذشت انسان‌ها و حوادث علاقمند می‌شوند.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل فیلشاه

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۱۳: کیف مدرسه مدل بچه‌های آسمان

تولیدی‌های داخلی متعددی در ایران فعال هستند. هر یک از این تولیدی‌ها سعی می‌کنند با ارائه طرح بهتر و با کیفیت بیشتر گوی سبقت را از دیگر بربایند. مدل زیر شاهکار یکی از این تولیدی‌هاست.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی مدل بچه‌های آسمان

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۱۴: کیف مدرسه با طرح حجاب و نماز

وقتی صحبت از فرهنگ ایرانی و ملی می‌شود نمی‌توان شاخ و برگ اسلامی آن را نادیده گرفت. این محصول برای فروشگاه یا مشتریانی مناسب است که قرار است در حوزه فرهنگی به خصوص حجاب یا نماز فعالیت کنند.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی با طرح حجاب و نماز

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی #۱۵: کوله پشتی مدرسه با طرح بته جقه

بته جقه یادآور هنرهای کهن این مرز و بوم است. سرو خمیده‌ای که از فروتنی ایرانیان می‌گوید. مدل حاضر با به کار گیری چنین المانی علاوه بر این که هوش و خلاقیت خود را نشان داده، طرحی ماندگار، زیبا و با کیفیت آفریده است.

کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی با طرح بته جقه

نکات پایانی در مورد کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی

پیش‌تر در یکی از مقالات مجله کیف ملی گفتیم که کیف‌ها می‌توانند چه تاثیر شگرفی بر فرهنگ دانش‌آموزان و جامعه داشته باشند. حال اگر محصولاتی که خرید می‌کنیم، المان‌هایی از فرهنگ کشورمان را داشته باشد، حتما غوغایی خواهد شد.

من در این نوشتار سعی کردم چند مدل کیف مدرسه طرح ملی و فرهنگی ایرانی را معرفی کنم و داستان‌هایی که در پس پرده دارند را مرور کنم. حتما شما هم با من موافق هستید که طرح‌های ملی شور و انگیزه مضاعفی در فرزندان ما ایجاد می‌کند.

اکنون دیگر می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید. اما به یاد داشته باشید برای یک خرید خوب، مطمئن و به صرفه بهتر است با کارشناسان این حوزه مشورت کنید. مجموعه تولیدی کیف کیف ملی این خدمت را رایگان در اختیار شما قرار داده است. کافی است با ما تماس حاصل کنید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link