کیف مدرسه دخترانه: معرفی ۲۰ مدل جدید

نوشته شده توسط: تحریریه کیف‌ملی

من در این نوشتار ۲۰ مدل جدید از کیف مدرسه دخترانه را به شما معرفی خواهم کرد.

در دنیا امروزه، اگر به مارکت کیف و کوله پشتی سری بزنید با مدل‌های متنوعی روبرو خواهید شد. تا این جای داستان حتما احساس خوبی در شما شکل خواهد گرفت. اما بیایید نقش شما در این بازار را تغییر دهیم.

اگر قرار باشد به عنوان صاحب یک فروشگاه، یا حتی به عنوان یک مامور خرید، یک سبد متنوع و به صرفه از تولیدی کیف مدرسه تهیه کنید، دیگر اوضاع به روال سابق نخواهد بود. تنوع محصولات می‌تواند شما را سر در گم کند.

در خلال این موارد نکاتی را یادآور شده‌ام که مرور آن‌ها خالی از لطف نیست. پس با من، با مجله تولیدی کیف کیف ملی همراه باشید.

کیف مدرسه دخترانه

لیست کیف مدرسه دخترانه

  1. کیف مدرسه مدل نور
  2. کوله پشتی دخترانه طرح گربه رنگی
  3. کیف مدرسه دخترانه تک شاخ
  4. کوله پشتی مدرسه هلو کیتی
  5. کوله مدرسه کت
  6. کیف مدرسه مدل ویوا
  7. کیف مدرسه دخترانه چریکی
  8. کوله پشتی مدرسه دخترانه سگ نگهبان
  9. کوله پشتی مدرسه دخترانه مدل دیف-۴۰۰۳۲
  10. کوله پشتی مدل بولسا
  11. کوله پشتی مدل کیتی
  12. کوله پشتی مدل آراس‌دی
  13. کوله پشتی مدل زیم‌بیبی
  14. کوله پشتی مدل السا
  15. کوله پشتی مدل رامک گلدار
  16. کوله پشتی مدرسه دخترانه هفت رنگ
  17. کوله پشتی طرح مانستر
  18. کوله پشتی مدرسه دخترانه مدل یی سی
  19. کوله پشتی دخترانه طرح گربه تاجدار
  20. کوله پشتی دخترانه ساده

کیف مدرسه دخترانه #۱: مدل نور

کیف ملی در حوزه تولید کیف و کوله مدرسه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در همین راستا و در خصوص کیف مدرسه دخترانه به‌روز باید به مدل نور از این تولیدی اشاره کنیم. یک کیف با رنگ‌های صورتی و یاسی، از جنس برزنت درجه یک که چیزی حدود ۱۰ لیتر گنجایش دارد.

کیف مدرسه دخترانه مدل نور

کیف مدرسه دخترانه #۲: طرح گربه رنگی

طراحی‌های مینیمال همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. مدل حاضر از جنس پارچه مخمل بوده و تعداد ۴ جیب‌ خارجی برای این مدل تعبیه شده است. این محصول علیرغم گنجایش زیادش، وزنی حدود ۴۰۰ گرم دارد که بسیار مناسب است.

کیف مدرسه دخترانه طرح گربه رنگی

کیف مدرسه دخترانه #۳: تک شاخ

بعید است شما فهرستی از انواع کیف مدرسه ترتیب دهید و مدل کیف مدرسه یونیکورن در آن موجود نباشد. یک مدل ۱۶۰۰ گرمی از جنس برزنت که دسته ترولی دارد، چرخدار بوده و جابجایی آن را راحت‌تر کرده است.

کیف مدرسه دخترانه مدل تک شاخ

کیف مدرسه دخترانه #۴: هلو کیتی

طرح‌های بامزه و در اصطلاح نسل جدید مدل‌های کیوت در بازار کم نیستند.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

یکی از این موارد محصولاتی است که در طراحی خود شخصیت هلو کیتی را همراه دارند. یک مدل زیبا و کارا که محصول تولیدی کیف ملی است.

کیف مدرسه دخترانه مدل هلو کیتی

کیف مدرسه دخترانه #۵: کوله مدرسه کت

گاهی سادگی تمام آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. مدلی که با آن روبرو هستیم برای مقاطع راهنمایی و دبستان مناسب است. بندهای پهن و نرم، رنگ‌های جذاب و دوخت فوق‌العاده از ویژگی‌های این کوله است.

کیف مدرسه دخترانه مدل کت

کیف مدرسه دخترانه #۶: مدل ویوا

مسئله شستشو و تمیز کردن کیف‌ها یکی از مواردی است که باید آن را مد نظر گرفت. مدل موجود با داشتن چنین قابلیتی و البته طراحی زیبا و دوخت فوق‌العاده برای سال‌های ابتدایی مقطع دبستان کار مناسبی به نظر می‌رسد.

کیف مدرسه دخترانه مدل ویوا

کیف مدرسه دخترانه #۷: مدل چریکی

شاید طراحی که این روزها با نام چریکی باب شده است، برای دختران جالب به نظر نرسد. طراحان این مدل با تغییر رنگ و لعاب بافت طراحی، هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته‌اند. یک کوله زیبا که گنجایش زیادی دارد.

کیف مدرسه دخترانه طرح چریکی

کیف مدرسه دخترانه #۸: کوله پشتی مدرسه دخترانه سگ‌های نگهبان

پیش‌تر چندین مدل از کیف یا کوله پسرانه با طرح دوست‌داشتنی سگ‌های نگهبان معرفی کرده بودیم. مدل حاضر اما یک مدل دخترانه است. این محصول ظرفیتی حدود ۱۰ لیتر و وزنی ۲۰۰ گرمی دارد.

کیف مدرسه دخترانه با طرح سگ نگهبان

کیف مدرسه دخترانه #۹: مدل دیف-۴۰۰۳۲

کیف ملی هر بار می‌تواند شما را سوپرایز کند. اگر فکر می‌کنید مبالغه می‌کنم، بهتر است میان محصولات این تولیدی چرخی بزنید. مدل حاضر یکی از این موارد است که در طرح‌ها و رنگ‌های دیگری نیز عرضه شده است.

کیف مدرسه دخترانه مدل مدل دیف-۴۰۰۳۲

کیف مدرسه دخترانه #۱۰: مدل بولسا

یکی دیگر از مدل‌هایی که ظرافت خاصی دارد و در عین حال ساده است، کیف مدرسه دخترانه مدل بولسا است. این مدل در رنگ‌های قرمز، یاسی، گل‌بهی، آبی یخی و… عرضه می‌شود و برای دختران در مقاطع بالاتر بسیار شیک و ارزنده است.

کیف مدرسه دخترانه مدل بولسا

کیف مدرسه دخترانه #۱۱: کوله پشتی مدل کیتی

یک مدل جدید دیگر با طراحی هلو کیتی که واقعا نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت. این محصول نیز در رنگ‌های صورتی و سرخابی عرضه می‌شود. از جنس برزنت درجه یک بوده و برای مقطع پیش‌دبستان و ابتدایی مناسب است.

کیف مدرسه دخترانه مدل کیتی

کیف مدرسه دخترانه #۱۲: مدل آراس‌دی

در این قسمت از معرفی مدل‌های جدید کیف مدرسه دخترانه با یک مدل متفاوت روبرو هستیم. این محصول از جنس چرم مصنوعی است و وزنی حدود ۵۰۰ گرم دارد. از گنجایش خوبی برخوردار بوده و برای بسیاری از مقاطع مناسب است.

کیف مدرسه دخترانه مدل آر اس دی

کیف مدرسه دخترانه #۱۳: مدل زیم‌بیبی

اگر به دنبال یکی از مدل‌های جدید بازار هستید تا با آن متفاوت باشید و حسابی در دل مشتریان خود را جا کنید، این محصول انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود. این محصول از جنس الیاف مصنوعی بوده و گنجایشی در حدود ۲۰ لیتر دارد.

کیف مدرسه دخترانه مدل زیم بی بی

کیف مدرسه دخترانه #۱۴: مدل السا

داستان انیمیشن‌ها می‌تواند الهام بخش زندگی آینده دختران این سرزمین باشد. به همین خاطر کیف‌ها یا کوله‌هایی نظیر مدل زیر با چنین طراحی و البته با جنس برزنت با کیفیت می‌تواند طرفداران پروپاقرصی داشته باشد.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کیف مدرسه دخترانه #۱۵: مدل رامک گلدار

حالا نوبت به معرفی یکی از آن مدل‌های خاص رسیده است. این محصول با ظرفیتی حدود ۱۲ لیتر، از جنس کتان، ۵۰۰ گرم وزن دارد. استایل و طراحی خاص، این مدل را برای بیشتر مقاطع تحصیلی مناسب و ارزنده جلوه می‌دهد.

کیف مدرسه دخترانه با طرح رامک گلدار

کیف مدرسه دخترانه #۱۶: مدل هفت رنگ

یکی از مدل‌های اسپرت پرطرفدار این روزهای مارکت کیف و کوله مدرسه، موردی است که در ادامه مشاهده می‌کنید. قابلیت شستشو، جنس برزنت درجه یک با ۵۰۰ گرم وزن و فضای کافی داخلی و بیرونی از جمله امتیازات این مدل است.

کیف مدرسه دخترانه مدل هفت رنگ

کیف مدرسه دخترانه #۱۷: طرح مانستر

اگر به دنبال یکی از مدل‌های فانتزی هستید، کوله پشتی طرح مانستر انتخاب خوبی است. پدهای طبی، بندهای پهن، جنس رویه برزنتی و قابل شستشو از ویژگی‌های این مدل ۵۰۰ گرمی با ۴ جیب خارجی است.

کیف مدرسه دخترانه طرح مانستر

کیف مدرسه دخترانه #۱۸: مدل یی سی

مدل کنونی، یکی دیگر از مدل‌های دخترانه کیف مدرسه است که گنجایش حدود ۱۵ لیتر دارد، از جنس برزنت بوده و ۴۹۰ گرم وزن دارد. تعداد ۵ محفظه خارجی برای این مدل تعبیه شده است. صورتی، بنفش و نقره‌ای آبی دیگر رنگ‌های این محصول است.

کیف مدرسه دخترانه مدل یی سی

کیف مدرسه دخترانه #۱۹: طرح گربه تاجدار

یکی دیگر از مدل‌های فانتزی که گنجایش آن ۱۰ لیتر است، مدلی است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تماس سریع جهت مشاوره رایگان

اگر احتیاج به مشاوره دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و یا سفارش تولید محصول بدهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جنس رویه این محصول از برزنت است و ۴۰۰ گرم وزن دارد. طراحی زیبای این مدل می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

کیف مدرسه دخترانه با طرح گربه تاجدار

کیف مدرسه دخترانه #۲۰: دخترانه ساده

نمونه‌ای که در زیر مشاهده می‌کنید مدلی ۷۰۰ گرمی با رویه از الیاف مصنوعی است. ۵ جیب بیرونی به انضمام محفظه داخلی گنجایشی حدود ۱۵ لیتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. یاسی، سرمه‌ای، گل‌بهی، قرمز، آبی متالیک، آبی یخی و… رنگ‌های دیگر این محصول زیبا هستند.

کیف مدرسه دخترانه مدل ساده

 

نکات پایانی در مورد کیف مدرسه دخترانه

همه مدل‌هایی که در بالا به آن پرداخته شد، تنها گوشه‌ای از صدها طرحی است که در بازار می‌توانید بیابید. همانطور که در ابتدا گفتیم گوناگونی و تنوع در این بازار به شدت زیاد است.

از این رو شما به یک مشاور تمام عیار و همه فن حریف مثل تولیدی کیف ملی احتیاج دارید، که سالیان سال است در حوزه فروش عمده کیف و کوله پشتی مدرسه فعالیت دارد. کافی است با ما تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا شما را تا انتهای یک خرید خوب و لذت‌بخش همراهی کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

از کارشناسان ما رایگان مشاوره بگیرید
توجه: مشاوره فقط برای سفارش‌ « بیش از ۱۰۰ عدد » از محصولات ما و « بیش از ۳۰۰ عدد » برای محصولات سفارشی شما انجام می‌شود
شماره تماس سریع ما: ۰۹۱۲۴۱۵۲۴۰۷
با شماره بالا در «واتسپ» «تلگرام» و «روبیکا» هم حضور داریم.
شماره‌تان را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
با من تماس بگیرید
close-link